Fizioterapeite Kristīne Asonova aicina pievienoties ONLINE grūtnieču vingrošanas nodarbībām!

29. Mar 00:00 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Uzzinot par gaidāmo mazuli, ikvienai sievietei ir dots deviņus mēnešus garš posms, kurā šim pavērsienam dzīvē sagatavoties. Kā teic Māmiņu Kluba Vecāku skolas fizioterapeite Kristīne Asonova, svarīgi šajā laikā mammai parūpēties gan par savu, gan arī mazuļa veselību.

Gatavojoties gaidāmajām dzemdībām, liela nozīme ir gan fiziskajai, gan arī psihoemocionālajai sagatavotībai, jo tad, kad sieviete apzinās, kas notiek ar viņas ķermeni, vieglāk tiek pārvarēts stress un gan no gaidību, gan dzemdību procesa gūts gandarījums.

Fizioterapeite Kristīne Asonova atgādina, ka par savu fizisko sagatavotību topošajai māmiņai jādomā jau laikus: “Kādreiz valdīja uzskats, ka sevi šajā laikā ir jāsaudzē, taču mūsdienu pētījumi rāda, ka ar fiziskajām aktivitātēm jāsāk nodarboties jau laicīgi un rekomendācijas vēsta, ka nedēļā topošajai māmiņai vajadzētu būt 150 minūšu fiziskajai slodzei.” Speciāliste teic, ka šo slodzi ieteicams sadalīt pa vairākām dienām un kustēties regulāri, priekšroku dodot, piemēram, pastaigām, peldēšanai, uzmanoties ar aktivitātēm, kurās ir augstāks traumu risks, piemēram, riteņbraukšanu.

Ikdienā, nododoties fiziskām aktivitātēm, grūtniecei jāpievērš uzmanība slodzei. Pareizi dozēta slodze ir tad, ja sportošanas laikā māmiņa var sarunāties un mierīgi elpot.

Kristīne Asonova vērš uzmanību, ka grūtniecības pirmajā un otrajā trimestrī jāvelta vairāk uzmanības fiziskajai sagatavotībai, lai attīstītu izturību un aktivizētos sirds asinsvadu sistēma, savukārt vēlākā grūtniecības posmā lielāka uzmanība jāpievērš muskuļu koordinācijas uzlabošanai. “Noteikti jāiemācās relaksācijas tehnikas, jāpiedomā par elpošanas tehnikas,” saka fizioterapeite.

Māmiņu Kluba Vecāku skola ik otrdienu piedāvā ONLINE vingrošanas nodarbības kopā ar fizioterapeiti Kristīni Asonovu.

PIESAKIES ŠEIT

Ko Tu iegūsi, piedaloties grūtnieču vingrošanas nodarbībās ONLINE?

  •             Uzlabosi savas asinsrites sistēmas darbību.
  •             Iemācīsies pareizi elpot, kas Tev noderēs ne tikai grūtniecības, bet arī dzemdību laikā.
  •             Iemācīsies pareizi noturēt stāju, jo grūtniecības laikā locītavu saites kļūst elastīgākas, kā rezultātā, mainoties stājai, var parādīties sāpes mugurā.
  •             Aktivizēsi muskuļus un uzlabosi ķermeņa tonusu.
  •             Nodarbību laikā speciālistam varēsi uzdot sev interesējošos jautājumus.
  •             Apgūsi vingrinājumus iegurņa pamatnes muskulatūrai, kas profilaktiski palīdzēs izvairīties no urīna nesaturēšanas problēmām un noslīdējumiem pēc dzemdībām.

Vingro kopā ar fizioterapeiti Kristīni Asonovu

grūtnieču vingrošanas ONLINE nodarbībās,

neizejot no mājās!

PIESAKIES NODARBĪBĀM ŠEIT