Itāļu restorāna il Sole - 5* viesnīcā Baltic Beach Hotel apmeklējums!
Viss sākas ar piedalīšanos Lieldienu recepšu konkursā. Kā rezultāta ieguvu balvu:” ielūgums uz brunch (vēlajām brokastīm) itāļu restorānā il Sole - 5* viesnīcā Baltic Beach Hotel!” Par to prieks :) 03.04.2013 Praktiski vienlaicīgi saņemu e-pastus no māmiņu kluba un Baltic Beach Hotel. No māmiņu kluba ziņa :” Ar jums sazināsies no Baltic Beach! ” un no Baltic Beach Hotel Mārketinga un sabiedrisko attiecību speciālistes :” Lai saņemtu savu balvu, lūgums sazināties ar mūsu restorānu il Sole par tālr. 67771428 un rezervēt sev vietiņu brunch jebkurā Jums ērtajā nedēļas nogalē. Atgādinu, ka brunch itāļu restorānā il Sole tiek pasniegts sestdienās un svētdienās no plkst. 11:00 līdz 14:00. Izmantojiet šo iespēju līdz aprīļa beigām! Jauku dienu!”
Tā kā šis prieks jāizmanto līdz aprīļa beigām steidzos pietiekties uz tuvāko nedēļas nogali, jo pēc nedēļas dodos ārpus Latvijas. Zvans uz restorānu il Sole, kur piesakos kā māmiņu kluba konkursa uzvarētāja. Jautājums no il Sole:”vai būsiet divatā?” Atkal prieks :)
Pienāk sestdiena un ar savu otru pusīti dodamies uz Jūrmalas pusi. Galdiņš rezervēts uz 12:00, bet tā kā ierodamies pus stundu pa agru, nolemjam izmest nelielu līkumu līdz jūrai un izbaudīt fantastisko dienu.
Laiks doties ieturēt vēlas brokastis. Ejam iekšā restorānā no jūras puses. Daudzi skati mūsu virzienā, bet neviena atsaucīga skatiena. Ejam vēl dziļāk un stāstam kādā sakarā esam ieradušies. Mums laipni piedāvā noģērbties un aizved līdz galdiņam kur mums apsēsties. Tā arī mēs izdarām apsēžamie un gaidām. Laiciņam paejot saprotam ka kaut kas ir jādara, skatiens apkārt, novērtējām situāciju un secinām ka pašapkalpošanās. Dodamies galdiņu virzienā kur klātas brokastis „kā zviedru galds”. Novērtējām piedāvāto asortimentu - viss piedāvājums sadalīts mazās porcijās, pa maziem trauciņiem (keramikas, stikla un plastmasas). Ņemam lielos šķīvjus un liekam virsū ko esam izvēlējušies.
Atnākam pie galdiņa mums jau ieliets dzirkstošs dzēriens. Sēžamies saskandinām glāzes un nesteidzoties baudām izvēlētos ēdienus un burvīgo laiku aiz loga.
Tā kā paņemtais ir par „īsu” veidojam otro piegājienu. Tā kā pirmajā piegājiena uzsvars tika likts uz siltām uzkodām, tagad paņemam aukstās uzkodas.
Nu pienācis laiks saldajam galam. Izvēlāmies saldos ēdienus. Apsēžamies pie galdiņa sagaidām viesmīli un palūdzam divas kafijas. Tad seko jautājums no viesmīļa:”Jūs no māmiņu kluba? Jums kaut kāds kupons ir?”Iekšējā balss: dīvains jautājums” ? Sarunas gaitā noskaidrojās, ka viņiem pašiem nav īsti skaidrs kas, kur, par cik un kā.
Pabeidzam savus saldos našķus un klāt arī viesmīlis :” Izskatās, ka par vienu personu būs jāmaksā”!!!!!!!Neliela nesaprašanās, labi ka 21 gs. tiek izmantotas visas tehnoloģijas. Tiek apskatīti apstiprinājuma e-pasti, www.maminuklubs.lv, patiešām nevienas norādes cik personām šis pasākums ir paredzēts, vai kādā vērtība.
Neko darīt, JĀMAKSĀ!
Viss lieliskais dienas noskaņojums vējā! Samaksājam 13Ls un dodamies uz māju pusi.
Secinājumi par pasākumu un lietām ap to.
- Pārliecinies vai bezmaksas pasākums patiešām ir bezmaksas un cik lielā mērā bezmaksas (Kā saka bez maksas, ir tikai siers peļu slazdā!) Un loģiskais pieņēmums, ka ielūgums ir 2 personām – kā līdz šīm ir bijusi saskaršanās ar ielūgumu sistēmu uz dažāda veida pasākumiem, šoreiz nevietā.
- Konkursa rīkotājiem jāpiedomā, pie konkursu nolikumiem, turpmākajos konkursos.
- Balvas nodrošinātajiem jārisina iekšējās komunikācijas problēmas, nav pieņemams, ka pēc stundas darbiniekiem rodas jautājumi par notiekošo. Šis teksts:” Jūs no māmiņu kluba! Jums kaut kāds kupons ir?” varēja sekot pašā sākuma.
Šajā reizē tiešām ielūgums bija vienai personai,ko arī pierakstām klāt arī turpmāk.
MK neorganizē šīs brokastis un neatbild par personāla uzvedību restorānā.
Mēs jau sazinājāmies ar balvas piegādātāju un noskaidrojām pārpratumu.
tas ir ļoti liels fuij MK ..
Žēl, ka jums gadījies šāds pārpratums, turpmāk tam pievērsīsim lielāku uzmanību!
Tāpēc vēlos, lai tiek piedomāts pie konkursu nolikumiem, lai mēs konkrēti zinām uz ko mums rēķināties! 😀
Tā kā šobrīd visur cenšas piepārdot, iespējams, ka Mārketings arī nostrādāja un es uzķēros.
Ēdieni bija ļoti gardi.👍
žēl, ka tik skumja pieredze, domāju, ka nākošajiem laimētājiem jau viss tiks labi apskaidrots 😀
bet ēdieni izskatījās dikti gardi.... mmm....