90 jaudīgas dienas - apņemšanās atgūt formu

90 jaudīgas dienas - apņemšanās atgūt formu

27. Jul 23:54 baiba.jokste baiba.jokste

Esmu nepacietīga, vēlos sevi ''sakārtot'' un zaudēt savu lieko svaru 8kg, kurš pēc dzemdībām š.g. (aprīlī) īsti negribēja atvadīties no manas miesas, ar š.g.17.jūniju es apņēmos izmantot ''90 dienu plānotāju'' un 90 dienas veidot jaunus ieradumus ikdienā:

- Sakārtot savus ēšanas paradumus, izveidojot 1500-1800 kaloriju ēdienkarti, kura ir sātīga, garda un vitamīniem bagāta. Ēdienreižu pamatā ir vegāns ēdiens ar labu proteīnu sastāvu, kur papildus 2-3x nedēļā pievienoju zivi, jo baroju savu, nu jau, 3 mēnešus veco brašuli, nodrošinot visu, lai mums abiem pietiktu. Ar dažu ēdienu receptēm esmu instagram dalījusies. 

- Atsākt regulāras fiziskās aktivitātes. Skriet 3-5 x nedēļā ap 5km, vingrot aptuveni 15-20 min mājās 5x nedēļā.

- Dzert 2 litri ūdens dienā. 

REZULTĀTS:

Uz šodienu, 40 dienai esot “veselīgā režīmā” esmu zaudējusi 4 kg!!! Mana komedonā āda ir krietni uzlabojusies, pat bez tonālā krēma šo nedēļu esmu izgājusi sabiedrībā.

SECINĀJUMS:

JA TU ZINI, KĀPĒC TU DARI TO, KO TU DARI-BŪS REZULTĀTS!

*Ja dodos ārpus mājām, man ir grūti ievērot ūdens dzeršanu, to es risināšu ar lielākas pudeles iegādi, lai ūdens būtu vienmēr pa rokai.

*Diemžēl pēc trešām gaidībām un mazo starpību starp trīs atvasēm, mana āda uz vēdera “sašļukusi”. Izmantoju palīdzību skaistuma centrā un jūtu būtisku uzlabojumu pēc piecām vakuma procedūrām. 

*koksriekstu eļļa gan ēdienam, gan ādas tvirtumam ir izcila!

*kopumā aktivitātes ir darāmas no mājām, vajag apņemšanos darīt, pacietību veidot jaunus ieradumus un viss notiks. Tiek ietaupīts ģimenes budžets uz sporta zāles rēķina.

*turpinu gatavot ''lunchbox'', kad eju ārpus mājām, tā nodrošinu pārdomātas uzkodas sev un bērniem. 

*arī rūdīšanās, dod rezultātu!

* Mans ēšanas un fizisko aktivitāšu režīms nav atstājis nekādu iespaidu uz barošanu.

Starpcitu, visu var paveikt kopā esot ar bērniem! Viņi man ir sākuši vairāk ēst augļus un salātus. Tāpat esam kopīgi izmēģinājuši jaunas garšu kombinācijas. Našķi mums ir dateļu-riekstu bumbas, ir sāts un roka nesniedzās pēc bulciņām :) 

Pārbaudītās un uzlabotās receptes pamazām pievienošu šeit, gan savā instagram kontā!

p.s. Vēlos vienai no māmiņu kluba sekotājām uzdāvināt www.lifebalanceplanner.lv plānotāju 90 dienām, lai motivētu un dotu pozitīvu impulsu pamainīt savu ikdienu!

Padalies un ieraksti komentārā, kādas aktivitātes Tev palīzēja atgūt savu svaru pēc bērniņa piedzimšanas?

ciparniica ciparniica 29. Jul 13:22

Man palīdz veselīgs uzturs un veselīgi našķi ikdienā, kā arī darbošanās pa laukiem un dārzu. Pēc 3. bērniņa svars vairs nenāk nost "pats no sevis", tāpēc ir daudz vairāk jāpiedomā pie tā, ko ēdu un cik daudz ūdeni dzeru. Lēnām un pamazām arī lielie kilogrami sāk pazust. Kad lielākie bērni atgriezīsies bērnudārzā pēc vasaras brīvlaika, sākšu iet arī uz sporta nodarbībām kopā ar mazulīti.