LEGO atklāj jaunu kampaņu, mudinot bērnus pārveidot pasauli!

LEGO atklāj jaunu kampaņu, mudinot bērnus pārveidot pasauli!

30. Sep 00:52 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Māmiņu Klubam bija tas prieks un gods 16. un 17.septembrī doties uz Billundu, Dānijā, kas tiek dēvēta par LEGO dzimteni, lai piedalītos jaunās kampaņas „Pārbūvē pasauli” jeb „Rebuild The World” atklāšanā, kampaņas mērķis ir palīdzēt izkopt nākamās paaudzes radošās prasmes.

Teju visās mājās, kur aug bērni, ir dzirdējuši par LEGO® klucīšiem, kas jau kļuvusi par kulta rotaļlietu visu šo teju 90 gadu laikā kopš dibināts uzņēmums.

Līdz ar tehnoloģiju ienākšanu mūsu ikdienā ir jāpiedomā, vai tomēr bērniem nav pārlieku liela aizraušanās ar tām nelietderīgi, tādējādi zaudējot savu iekšējo radošo potenciālu, kas varētu tikt attīstīts rotaļājoties vai ikdienas nodarbēs.

Vairāk kā 100 bērnu satika mūziķi Marku Ronsonu un citas iedvesmojošas personības, lai atklātu savu iekšējo radošo potenciālo, kas noderētu ne tikai bērnībā, bet arī izvēloties nākotnes profesiju, apgūstot ikdienai nepieciešamās prasmes un mācoties daudz radošākā veidā.

“Visā manā karjerā bijusi sadarbība ar radošiem cilvēkiem. Šī LEGO pasaules atjaunošanas kampaņa ir lieliska iespēja palīdzēt iedvesmot nākamo jauno paaudzi, kas radīs jaunas idejas un veidos mūsu nākotni,” atklāj mūziķis Marks Ronsons.

Zināms, ka bērni piedzimst ar radošo potenciālu, ar iekšējām nestandarta idejām risināt dažādas problēmas un bērniem ir iespēja to attīstīt, taču diemžēl ikdienas pienākumi, pieaugušo vēlme ielikt bērnus noteiktos rāmīšos samazina vai pat iznīcina šo radošumu. Kā vēsta dažādai pētījumi, radošumu nepieciešams veicināt, lai tā varētu kļūt par mūža prasmi, jo no tās ir atkarīga nākotne.

Pasaules ekonomikas foruma ziņojumā par nodarbinātību nākotnē tika izceltas vairākas prasmes, kas nepieciešamas darba tirgū jau tagad. Viena no tām ir spēja radoši risināt problēmas. Šo prasmi nevar apgūt uzreiz, bet tā ir jātrenē līdzīgi kā ikdienā skolas solā tiek apgūtas dažādas zināšanas. Rotaļāšanās un fantāzijas pasaules pamodināšana ļauj bērniem iemācīties radoši risināt problēmas, kritiski domāt un prast ieviest dažādus jauninājumus ikdienas dzīvē un darbā. Ņemot vērā, ka mūsdienu pasaule ir nepārtrauktās pārmaiņās, lai izdzīvotu un gūtu panākumus, nepieciešami radoši pieiet jaunām situācijām. Jo bērns būs radošāks, jo radošāks pieaugušais izaugs, kļūstot par vērtīgu darbinieku.

LEGO Group globālā mārketinga vadītāja Jūlija Goldina uzsver: “Pārbūvē pasauli mērķis ir redzēt, kurp aizved mūsu iztēle, un līksmot par bērnu dabisko jaunradi. Mēs vēlamies mudināt bērnus visā pasaulē attīstīt un saglabāt šīs prasmes, kļūstot par vecākiem. Ar šo kampaņu vēlamies iedvesmot jebkura vecuma cilvēkus atbrīvot radošumu, lai ar LEGO klucīšu palīdzību radītu bezgalīgu iespēju pasauli.”

Vairāk kā 100 bērnu darbojās trīs radošās darbnīcās, izaicinot bērnus radīt jaunus dizainus, izgudrojot jaunus priekšmetus un ikdienišķām lietām piešķirot jaunu elpu. Un tas viss tika paveikts, izmantojot LEGO klucīšus. Un tā nav tikai rotaļāšanās aiz neko darīt.

Izpētot radošos risinājumus, kļūst skaidrs, ka nav pareizo vai nepareizo atbilžu. Nav pareizo vai nepareizo klucīšu salikšanas kombināciju, jo tā ir fantāzija un radošuma atraisīšana, kas, starp citu, var būt noderīga arī pieaugušajiem, atvelkot elpu pēc stresa pilnas dienas.

Ja arī jūs ir ieinteresējis šis izaicinājums, padalieties ar saviem sasniegumiem šeit->>> vai ievietojiet savus darinājumus sociālos tīklos ar tēmturi #RebuildTheWorld, ja esat vismaz 13 gadus vecs.

LEGO sistēma ir kā vesela platforma radošai izpausmei un atjautīgai problēmu risināšanai, jaunu būvju celšanai, atjaunošanai, eksperimentiem, neveiksmju pārvarēšanai un sākšanai no sākuma. Šis ir cilvēka radošuma cikls, kas iet roku rokā ar LEGO sistēmas būtību - ir teorētiski ieteikumi komplektu salikšanai, kas rezultējas ar fantastisku rezultātu, jaunu iedvesmu un jaunu komplektu radīšanu.

Lai izdodas visaugstākās ēkas un visneticamākie un radošākie stāsti!

Māmiņu Klubs