DISKUSIJA: Vai jūsu skolēni ir gatavi mācību gada noslēgumam?

DISKUSIJA: Vai jūsu skolēni ir gatavi mācību gada noslēgumam?

03. May 2014, 00:02 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Vēl tikai mēnesis līdz mācību gada noslēgumam, vai jūsu skolēni ir gatavi mācību gada noslēguma ieskaitēm? Kā viņiem sokas šajos skaistajos pavasara mēnešos ar mācībām? Vai mācīties nekļūst grūtāk? Uz šiem diskusijas jautājumiem aicinām atbildēt tepat, komentāru joslā!

NOVĒRTĒ VISAS VIDEOFILMAS UN LAIMĒ!

VIDEO: kā skolēniem veidot attiecības ar vecākiem?

VIDEOfilmiņa: Kā Jānis gribēja kļūt par labāko skolēnu klasē

VIDEO: kā skolas vidē veidot attiecības ar vienaudžiem

VIDEO: 5 soļi, kā risināt konfliktsituācijas skolas dzīvē

VIDEOfilmiņa: kā Mārtiņš un Edgars cenšas iepatikties meitenēm

VIDEOfilmiņa: Kuru meiteni izvēlējās Rihards

VIDEOfilmiņa: Kā Toms kļuva par veiksminieku

VIDEO: kāda ir problēmu risināšanas pieredze?

VIDEO: kā tikt galā ar sarežģītu uzdevumu?

VIDEO: Kā pārvarēt slinkumu ikdienā?

VIDEO: skolēnu attiecības ar skolotājiem

VIDEO: Lienes brīnumainās pārvērtības jeb pie kā noved kavēšana

VIDEO: Kurš gudrāks jeb kā pieņemt kompromisu?

VIDEO: Kas vainīgs, tas bailīgs jeb Uzvedības noteikumu ievērošana sporta zālē

VIDEO: kā sabiedrībā zināmi cilvēki izvēlējušies savu karjeru?

VIDEO: Kāds sakars skolai ar reālo dzīvi?

VIDEO: Viņām taču patīkot sliktie puiši!

VIDEO: virtuālā pasaule un es

VIDEO: nedari otram to,kas Tev pašam nepatīk!

VIDEO: Vai katram vajadzīgs mentors?

VIDEO: kā Intars Busulis un Santa Bindemane pilnveido savu talantu?

VIDEO: Mārtiņs Meiers un Linda Rutule par grāmatu lasīšanas paradumiem

VIDEO: Kā Kaspars Zlidnis un Elīna Doļģe skolā risinājuši konfliktsituācijas?

Novērtējamo video skaits tiks papildināts 

Balvas

Zvaigzne ABC grāmata Parīzes sieva

20140428094923-91101.jpg 

Vairāk par grāmatu uzzini šeit

20140428095027-46965.jpg

PALMER'S Cocoa Butter roku krēms

20140424143630-64181.jpg

lauvinja lauvinja 03. May 2014, 13:28

Noskatījos video - tie varētu būt noderīgi skolas audzināšanas stundās, lai pārrunātu situācijas, lai gan daudzviet tie sižeti tādi pārlieku pareizi.

Nezinu vai tieši video sižetā, bet man gribētos rast atbildes uz sekojošiem jautājumiem:
* kā pareizi soli pa solim risināt konfliktsituāciju (ne tikai to identificēt), brīdī kad ir skiadrs, ka problēma ir gana nopietna un būtu nepieciešama kas vairāk kā bērnu iesaiste - ko sagaidīt no klases audzinātājas/skolas; kad nepieciešami striktāki mēri (piem. sociālā pedagoga/psihologa iesaiste - ko es drīkstu/varu/vajag kā vecākam sagaidīt no šiem speciālistiem); kā risināt situāciju, ja otra bērni vecāki nevēlas iesaistīties konflikta risināšanā? kā skolai "piespiest" bērnu vecākus sadarboties?
* ko es kā vecāks un skola ir tiesīga darīt, ja kāds skolēns ar savu rīcību dezorganizē darbu stundā? tā teikt soli pa solim?
* kā es kā vecāks varu palīdzēt bērnam nononākt "outsider" statusā skolā? kurā brīdi man būtu jāspēj identificēt problēma un kādai būtu jābūt manai rīcībai?
* kā pareizi risināt konfliktsituācijas starp skolēniem sākumskolā? cik daudz bērnam pašam ir jāizcīna vieta zem saules un vieta klasē? sūdzēties un lūgt skolotāju un pieaugušo iesaisti (kā to darīt, lai nenonāktu klases apsmietā vietā)?

Mācību semestra pēdējais mēnesis kā vienmēr raksturojas ar pārbaudes darbiem un saspringtām aktivitātēm ārpusskolas pulciņos, kā decembrī, tā tagad maijā skolēnam būs ko iespringt uz pārbaudes darbu sekmīgu kārtošanu, pulciņu atskaites koncertiem un pārējām aktivitātēm. Šajās brīvdienās atvelk elpu pirms lielā sprinta - ik nedēļu pa pārbaudes darbam (valsts pārbaudes darbam), pa starpām eksāmens (vēlas tikt citā skolā), sacensības nedēļas nogalēs un maija beigās lielais pasākums abos laikietilpīgākajos ārpusskolas aktivitāšu pulciņos.