Vienas dienas mini ceļojums : Aizpute - Talsi - Sabilde - Kuldīga - Aizpute!

11. Jul 2019, 11:58 PirmoreizMamma PirmoreizMamma

Eliotam omīte dzīvo Aizputē! Tā ir mūsu vasaras viena no mīļākajam pieturvietām! Par to, ka Eliots labprāt visu vasaru pavadītu laukos , šaubu nav! Gandrīz katru vakaru dzirdam frāzi- gibu pie omas!

Tur ļaujam vaļu visam, ko ne tik daudz atļaujam Rīgā! Skriet pa zāli basām kājām, nebaidoties, ka mētāsies stikli vai kas cits kas lielpilsētas pagalmos atrodams! No paša rīta, vēl nepaspējis iztīrīt zobus , ar pidzammu mugurā jau sēžas sava dipdapa mugurā un joņo pa omas sētu bēdu nezinādams.. un šādi es varētu turpināt vēl ilgi, bet šoreiz stāsts nebūs par mūsu mazo paradīzi , kur dodamies baudīt mieru un klusumu pēc steidzīgās Rīgas, bet, par mūsu vienas dienas  mazo ceļojumu, ašo ideju apciemot Talsu pilsētas svētkus - kas izvērtas pavisam savādāk kā sākotnēji likās!

Pagājušās nedēļas nogalē zinājām, ka Talsos norit pilsētas svētki! Tākā šajā dienā mums plānu nebija, nolēmām aizbraukt! Nav tālu no omas mājām, vien 97km! Aiziet , lecam mašīnā un dodamies ceļā!

Es , personīgi, Talsos nebiju līdz šim bijusi,nu varbūt tikai caurbraucot! Eliots pa ceļam nedaudz paspēja arī pagulēt. Tākā Talsos norisinājās pilsētas svētki, tad braucam tur bez īpaša mērķa atrast kādas konkrētas apskates vietas vai ko citu!

Ierodoties pašā pilsētā uzreiz devāmies mūzikas un cilvēku pūļu virzienā!

Ak! Cik Talsi ir skaisti! Tās mazās romantiskās ieliņas! Bruģētas, līkumotas, kalniem augšā un lejā stiepjoties paveras brīnumainiem skatiem! Iemīlējos, goda vārds!

Par pašiem pilsētas svētkiem nestāstīšu, tie jau tur  kā parasti visur - tirdziņi , tirdziņu galā, aktivitātes, pusdienu vietas utt! Tas arī mūs īsti neaizrāva, bet pilsētas skaistums gan! Ātri vien pametam ideju par pašu pasākumu un gājām pilsētas ekskursijā!

Sākotnēji man nebija doma par šo rakstīt, tāpēc pašas skaistās ieliņas man diemžēl sabildētas nav, bet nu dien, ja kādreiz sanāk būt Talsos - tur patiešām ir skaisti, kaut tikai pastaigas pēc!

Mazais tūristiņš

Eliots šajā dienā bija liels malacis. Visus Talsus kalnus un pakalnus izbraukāja ar savu ritenīti.

Īstenībā šī diena bija ļoti interesanta. Jo mēs vispār nepārzinam Talsus. Ziniet kas bija mūsu gids un ceļa rādītajs? ELIOTS!! Tiešām! Mēs ļāvām viņam ieplānot mūsu dienu, uz kuru pusi iesim, ko darīsim, visu noteica tikai  viņš. Ziniet, ļaujiet bērniem tā izpausties, mēs ne reizi nezinājām kur ceļš mūs aizvedīs, kas mūs sagaidīs, bija ļoti interesanti un Eliots arī bija priecīgs ka viss notiek tikai pēc viņa prāta. Tiešī šādā veidā mēs iepazinām šoreiz Talsus.

Tā mēs krustu šķērsu izstaigājuši Talsus domājam, ko lai darām tālāk! Ja jau neplānoti tā izvērtās par pilsētas apskates dienu, laižam tālāk un netālo Sabili? Aiziet!

Tākā pa Talsiem staigājot bija jau pienācis pusdienu/vakarinu laiks, meklējam tuvumā kur būtu iespēja garšīgi paēst! Tieši braucot Sabiles virzienā izbraucām cauri mazam miestiņam "Stende"! Tieši pirms pašas izbraukšanas redzam malā vietu, kur piedāvā paēst! No ārpuses izskatās ļoti skaisti! Ātri bremzēju, griežu mašīnu riņķī un dodamies iekšā!

Šito laimi! Mums nudien noveicās! Vieta ļoooooti skaista, cenas super draudzīgas, porcijas milzīgas.. un kas vēl pietrūkst pilnai laimei dodoties ārpus mājas paēst kopā ar bērniem?! Tieši tā- rotaļu stūrītis un iespēja pārtīt mazulīti!

Tas viss tur bija! Kamēr pasūtijām ēdienu, Eliots jau sadraudzējas ar citiem bērniem un rotaļājas spēļu stūrīti!

Kas interesanti - neatkarīgi, vai ir darba diena, vai brīvdiena - dienas piedāvājums par izdevīgāku cenu ir pieejams arī sestdienas vakarā plkst. 18:00 kad iegriezāmies mēs!

Tieši šī ir pasūtīta pus porcija! Bail iedomāties kas būtu, ja pasūtītu pilnu.. Kopumā par pusdienām man un Eliotam - sev pasūtīju porciju ar bildē redzamajiem aknu plācenīšiem, Eliots teica ka ēdīšot fri kartupelīšus, klāt vēl paņēmām dzērienus un kopā samaksāju 6.75eur! Rīgā , visdrīzāk, es samaksātu tikai par ko ēdamu, bez dzēriena tādu summu sev vienai!

Spēļu stūrītis

Un padomāts arī par mazulīšiem

Es tiešām rekomendēju šo vietiņu- noteikti iegriezieties , ja sanāk ceļot vai braukt garām šīm minētajām pilsētām, apsolu, nenožēlosiet!

Garšīgi paēduši, esam gatavi doties uz Sabili pie lellēm!

Eliotam par šo daudz stāstījām! Reizēm, kad Rīga- Liepāja šoseja mums ir apnikusi, jo braucam tiešām šajā virzienā mēnesī vismaz reizes divas, tad mēdzam pamainīt maršrutu, un Sabiles lelles mums ir bijušas vairākas reizes pa ceļam, bet nekad nebijām pie tām piestājuši, tāpēc, šoreiz tā bija mūsu pirmā reize!

Eliots bija tik priecīgs! Kā no mašīnas āra, tā neatskatoties devās pie "jaunajiem draugiem"!

Mans puisītis  nudien ir liels mīļumiņš un draudzēties alkstošs bērniņš! Viņš katru lellīti apmīļoja, iedeva rociņu, gribēja doties rotaļās.

Apskatīja katra "braucamo", katras lellītes nodarbi, katru, katru piedāvāto iespēju , ko šeit iespējams apskatīt! Šeit lelles ir ar dažādām "profesijām" , tāpēc sanāk diezgan pamācoša ekskursija :)

Eliots iejutās tv sejas lomā :)

Šī vietiņa ir pret ziedojumiem, un ziedojumi ir domāti leļļu drēbītēm!

Mēs noteikti kādu reizi atkal braucot aizvedīsim kādas Eliota, nu jau par mazu palikušās drēbītes! Lai kādreiz atkal braucot garām, kas zin, iespējams atradīsim kādu jaunu draugu tieši mūsu drebītēs, un viņi noteikti par šādu dāvaniņu priecātos!

Bija jau pienācis agrs vakars, kad beidzām ciemoties pie lellēm, un domājam, ka laiks doties uz māju pusi! Braucot, domājam- pa ceļam taču mums vēl sanāk Kuldīga! Vai braucam?

Eliots ļoti pārliecinoši nokliedzās JĀ! Ok, nav variantu pēc tik pārliecinošas atbildes! Un tākā šīs dienas galvenais noteicējs bija tieši viņš, tad pat neienāca prātā doma neklausīt!

Kad iebraucām Kuldīgā plkst. bija jau pēc 20:00. Bijām visu dienu nodzīvojušies dažādos piedzīvojumos, ka arī šeit mēs gājām tur, kur Eliots rādīja, bez mērķa un vienkārši sekojot.

Izstaigājām Ventas Rumbu

Saku Eliotam - nostājies, es tevi nobildēšu. Ok! Mammu, es būšu zaķis :D

Pa laipiņu tikām līdz peldvietai, pabradājām un devamies augšā uz spēļu laukumu.

ELiots nodzīvojies laukumiņā, paziņoja, ka nu ir beidzot laiks doties pie omas uz mājām.

Lūk šāda, mums izvērtās brīvdiena, kur noteicējs par izklaidēm bija bērns. Īstenībā, tādas pilnīgi neplānotas tiešām sanāk vislabākās dienas. Pilnīgi ne par ko nedomājot un gaidot kas notiks un sagaidīs.

Lai daudz foršu piedzīvojumu arī Jums ar ģimenēm atlikušajā vasarā!