Šī pavasara apakšveļas kampaņa atklāj Lindex vērtības

Šī pavasara apakšveļas kampaņa atklāj Lindex vērtības

27. Jan 2020, 00:00 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

“Apakšveļa tev un man” — tāds ir Lindex sauklis šajā pavasara apakšveļas kampaņā, kuras uzmanības centrā ir sievietes dažādos dzīves posmos un ikdienas vidē.

“Mēs vēlamies, lai ikviena sieviete varētu būt pati un justos iedvesmota un pārliecināta par sevi neatkarīgi no tā, kas viņa ir, kā izskatās un kādu dzīves ceļu ir izvēlējusies. Komunikācijā ar sabiedrību mēs patiešām vēlamies parādīt savas vērtības — patiesumu, personisku attieksmi,” stāsta Lindex vadītāja Susanne Ēnboge (Susanne Ehnbåge).

Lindex apakšveļas kampaņas uzmanības centrā ir sievietes ikdienas situācijās. Lindex galvenais mērķis sieviešu tiesību veicināšanas jomā ir atbalstīt dažādību un pozitīvu attieksmi pret ķermeni.

Sievietes vienmēr ir bijušas uzmanības centrā uzņēmumam Lindex, kas pirms vairāk nekā 65 gadiem sāka darbu kā sieviešu apakšveļas ražotājs. Ar savu mantojumu un ilgo pieredzi sieviešu apakšveļas ražošanas jomā Lindex ir sieviešu apakšveļas tirgus līderis Ziemeļvalstīs un eksperts modeļu, komforta, kvalitātes un funkcionalitātes jautājumos. Lindex unikālā un skaidrā “krūšturu revolūcijas” (“Bra-volution”) koncepcija palīdz atrast piemērotāko modeli, un to ir augstu novērtējuši modes uzņēmuma klienti.

“Uzņēmumam Lindex rūp sievietes. Mēs vēlamies būt pozitīvs spēks mūsu klientu ikdienas dzīvē, un mūsu panākumu atslēga ir tā, ka visā, ko darām, mēs vienmēr ņemam vērā sievietes viedokli un vajadzības,” saka Susanne Ēnboge (Susanne Ehnbåge).