Populārākās ģimenes preces – banāni, kartupeļi un biezpiena sieriņš “Kārums”

Populārākās ģimenes preces – banāni, kartupeļi un biezpiena sieriņš “Kārums”

18. May 2018, 12:39 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Un ko ikdienā Jūs liekat ieprikuma groziņos, dodoties uz veikalu? "Maxima Latvija" noskaidrojuši, kas ir poulārākās preces, ko iegādājas daudzbērnu ģimenes!

Pārtikas grupā pirktākā prece bija sveramie banāni, kuru pārdošanas apjoms, salīdzinājumā ar 2017.gadu palielinājies par 40,8%. Otra pirktākā prece ir sveramie kartupeļi, kuru pārdošanas apjoms pieaudzis par 3,7%. Trešajā vietā ierindojas vaniļas biezpiena sieriņi “Kārums”.

“Maxima” veikalos ir audzis pieprasījums arī pēc sadzīves precēm mazuļiem. Šī gada pirmajos četros mēnešos, salīdzinot ar 2017. gada to pašu periodu, zīdaiņu higiēnas preču  pārdošanas apjomi “Maxima Latvija” veikalos pieauguši par 19%. Zīdaiņu un bērnu ķermeņa kopšanas līdzekļu apjomi attiecīgajā laika periodā pieauguši par 15%.

““Maxima” vienmēr seko līdzi ģimeņu vajadzībām un pielāgojas tām, piedāvājot ne tikai kvalitatīvu, mūsdienīgu un daudzveidīgu produktu klāstu, bet arī ērtu veikalu iekārtojumu. Aizvien pieaugošais mazuļu preču pieprasījums parāda, ka “Maxima” veikali ir piemēroti ģimenēm ar bērniem un tas liecina, ka ģimenes novērtē mūsu darbu un piedāvāto sortimentu,” stāsta Liene Dupate-Ugule, “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja.

Uzņēmumam “Maxima Latvija” ģimenes ir ļoti svarīgas, ko tas apliecina ar saviem darbiem -  tiek atbalstīti dažādi labdarības projekti un nodrošinātas stipendijas darbinieku bērniem, kā arī veidoti ģimenēm draudzīgi veikali, padarot patīkamāku iepirkšanās pieredzi. Veikalos pieejamas gan Express kases grūtniecēm un vecākiem ar bērniem, plašākas stāvvietas, gan īpaši noformējumi bērnu pārtikas un rotaļlietu sektoriem.

Tāpat “Maxima” piedāvā īpašu programmu jaunajiem vecākiem “Mazuļu klubs”, kurā var saņemt speciālos piedāvājumus un vērtīgu informāciju, piemēram, veselīga uztura un recepšu idejas. Kopš programmas ieviešanas 2014. gadā tajā reģistrējušies jau ap 50000 pircēji, no kuriem vairākums (74,1%) ir sievietes.

Māmiņu klubs, 2018