Pavasara tievešanas maratons

Pavasara tievešanas maratons

17. Apr 15:31 Kristine Rimovica Kristine Rimovica

Tad nu tā, kad iesūtīju rakstu ar nepacietību gaidīju 05.04,lai palūkotos vai esmu izvēlēta. Iegāju portālā, neesmu.

Nu neko darīt, dzive turpinās!

Tas ir kā ar augstskolas izvēli, piesakies vairākās un ceri, ka tiksi savā favorītā, ja pat netiec, neatmet cerības, jo kāds var atteikties un tu būsi nākamais rindā! Ar mani šajā projektā tā arī notika, kāda zaudējums, mans ieguvumus, par ko esmu neaizsakami pateicīga.

Nebiju uz pirmo iepazīšanās nodarbību, sāku jau ar pirmo nedēļu, kur mūsu fantastiskā trenere Natālija mācīja pareizi apgūt vingrinājumu izpildes tehnikas.

Neesmu pirmo reizi grupu nodarbībās, bet, kad vesela nedēļa tiek veltīta pareizai tehnikai, lai strādātu tikai muskulis, kuram ir jāstrādā, ir apsveicami.

Pirmais noteikums par uzturu bija,ka jaed 3x dienā, porcijas pēc saviem ieskatiem, izslēdzot piena un miltu produktus. Nebija tik traki, un tad nāca sestdienas nodarbība, kad treneris Igors mūs iepazīstināja ar pārējiem noteikumiem.

Iesākumā Igors izstāstīja kā var veikt pašmasāžu ar vibrorulli, ļoti laba lieta, pēc nodarbības var kārtīgi izmasēt nodarbināto muskuli. Mana personīgā problēmzona ir kājas muskuļi, vismaz agrāk, kad veicu vingrinājumus nepareizi. Tagad pateicoties Natālijai situācija ir krietni labāka. 

Un nu Igors ķeras klāt uzturam, ēdienreizes joprojām 3. Porcijas pēc ieskatiem, lai sāta sajūta, bet ir jāizslēdz ne tikai piena, miltu produkti, bet arī ogļhidrāti, trakums. Paliek gaļa,  jūras produkti un salāti, un ziniet, ko, ir tīri labi, ātri iestājas sāta sajūta un pat kuro reizi vakaros, man negribas ēst vakariņas, un našķoties, cik organisms ir unikāls un kā pieņem pārmaiņas. Sestdienas nodarbība ar Igoru notika fantastiskā vietā ar labāko skatu, kur sportot - SunFit sporta zālē  Saules akmenī.

Dodamies jaunajā nedēļā, nu jau vingrinājumi iet pilnā sparā, bet par to nākamnedēļ.