Emocionāla izdegšana mammai, kā izbēgt?

Emocionāla izdegšana mammai, kā izbēgt?

01. Apr 17:04 Mamma ceļotāja Mamma ceļotāja

Izdegšana ir izplatīta jauno māmiņu vidū. Pati to esmu piedzīvojusi daudzas reizes. Kā to novērst un kā ar to cīnīties? Es jums pastāstīšu, kā es izvelku sevi no šī stāvokļa.

Pats svarīgākais ir saprast, ka jūs NAV slikta, jo pirmais, kas nāk prātā, ir: "Es netieku galā, esmu slikta māte, sieva, saimniece", bet ta nemaz nav. Šis ir tikai grūts periods, kad nepieciešams piebremzēt un atpūsties (cik vien iespējams), iegūt spēku.

Ieteiktu pastaigas, bet nepiespiediet sevi, viss tikai pēc iespējam un vēlmēm. Ir labi mainīt pastaigu maršrutus, organizēt nelielus izbraucienus sev un bērnam - muzeji, parki, rotaļu laukumi, pludmale.

Ceļojiet, kad vien rodas iespēja. Man personīgi ceļojumi ir vissvarīgākais spēka avots.

Meklējiet iedvesmojošu komunikāciju, piemēram, ar citām mammām ar bērniem jūsu bērna vecumā un vienkārši pozitīviem cilvēkiem. Pārtrauciet saziņu, kas grauj!

Ļaujiet sev atpūsties. Atrodiet iespēju vismaz reizēm izgulēties.

Lūdziet palīdzību,ja ir, no kā.

Rūpējies ne tikai par bērnu, bet arī par sevi, jo mamma resursā bērnam dos daudz vairāk nekā nogurusi nervoza sieviete. Palutiniet sevi: vanna, frizieris, manikīrs, pedikīrs, masāža, baseins, sauna...

Organizējiet randiņu ar vīru kaut vai mājās, kad bērni jau guļ.

Nodarbojieties ar savu iecienītāko hobiju, kamēr bērns snauž.

Ir svarīgi neaizmirst par veselīgo uzturu un sportu (protams, savā tempā).

Arī labas literatūras lasīšana, kvalitatīvu filmu skatīšanās un pat tasīte garšīgas siltas tējas vai kafijas dara brīnumus.

Un kā izglābties jūs?

Lai jums labs garastāvoklis, mīļās māmiņas!

*Foto blogā ir ilustratīvi un ņemtas no interneta.