Diskusija: Klientu- lojalitātes kartes vai ir arī sliktā puse?

Diskusija: Klientu- lojalitātes kartes vai ir arī sliktā puse?

03. Sep 2013, 16:14 liigad liigad

Vai paverot savu maku ieraugāt tādu pašu situāciju kā manā?

 20130903161155-17639.jpg

Šodien izlasot rakstu http://lvportals.lv/skaidrojumi.php?id=257487 par klientu karšu īpašnieku tiesībām man radās viela pārdomām. Cik daudz zina par mani tie uzņēmumi, kuros ir noformētas šīs klientu- lojalitātes- bonusu kartes.?

Vai saņemot šo it kā nevainīgo atlaižu karti mēs padomājam par to kādu informāciju par sevi sniedzam kartes izsniedzējam? Vai zinām savas tiesības kā šīs kartes īpašniekam?

 

No šī raksta šis citāts mani vienkārši atvēra acis „Jāņem vērā, ka par personas datiem uzskatāma ne tikai objektīva informācija, kuru var pārbaudīt, bet arī subjektīva informācija par personas raksturu. Uzņēmuma darbinieks, piemēram, viesmīlis, reģistrējot klienta karti, var veikt piezīmes par klientu, kas var noderēt citiem uzņēmuma darbiniekiem, lai labāk apkalpotu, izdarītu pareizo piedāvājumu īstajā laikā. Piemēram, "šis klients dod dāsnas dzeramnaudas" vai "klients ir rupjš, ar viņu jāuzmanās", vai arī atzīmēt citas ziņas, kas konkrētam apmeklētājam patīk vai nepatīk”

 

Apdomājot šo visu sapratu, ka viņi taču var izsekot katru manu soli zinot, kad un kur esmu bijusi, ceļojusi. Zina, kas preces un pakalpojumi, ko pērku ikdienā. Principā pat man nenorādot saprot, ka man ir bērns un zina kādus piedāvājumus un mārketinga trikus sūtīt man.

 

Vai jūs izmantojat šādas kartes?

Vai zināt kādu informāciju uzkrāj šīs kartes izsniedzējs?

Vai jūs nesatrauc tas, ka kartes izsniedzējs šo viņam zinām informāciju var nodod trešajām personām?

 

Gaidīšu jūsu viedokļus

meiva meiva 03. Sep 2013, 21:34

man arī ir krietni vairāk karšu kā Tev, ja vien bildē ir visas Tavā rīcībā esošās 😀
kā jau meitenes te min, arī es anketā aizpildu pēc iespējas mazāk info par sevi. Bet ļoti labprāt izmantoju šo karšu sniegtās iespējas. 😀

lauvinja lauvinja 03. Sep 2013, 16:50

Vispirmāmkārtām, es pildot anketas, atklāju cik vien minimālu informāciju iespējams, nekad nenorādu personas kodu, max dzimšanas datus, ja par to nepieciešamību mani spēj pārliecināt kartes izsniedzējs.

Šī paša iemesla dēļ neesmu noformējusi personalizētu e-talonu, jo negribu, lai kāds nejauši nopludina info par maniem pārvietošanās paradumiem, ko viegli sasaistīt ar informāciju par mājās esamībi-neesamību.

Tomēr piekrītu, ka cilvēki ir neuzmanīgi info atstāšanā - īpaši jau dažādos sociālajos portālos - atzīmējoties - tagad esmu lidostā, tad antālijā, tad austrālijā, tagad šajā kafē un parīt braukšu ceļojumā uz divām nedēļām uz ASV. Tāpat jāpiedomā, manuprāt, pie bildēm, ko publiskojam.

helliite helliite 03. Sep 2013, 16:48

Man situācija ar kartēm ir vēl trakāka kā Tavā bildē 😃
Bet ir jauki, ka, iepērkoties uzkrāj punktus, ko pēctam vari dzēst, samazinot pirkuma summu!
Patīkami!
Tomēr iespējams dažreiz parāk daudz dažādām vietām atklāju savu informāciju, cerot, ka informācijas ieguvējs būs godprātīgs un manus personiskos datus tālak nenodos!