Ar savu piemēru vecāki māca bērniem arī ūdens dzeršanu

31. May 00:00 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Vasarā daudz laika pavadām aktīvās nodarbēs, kas ir apsveicami, taču, lai parūpētos par sevi un savu tuvāko veselību, ir ļoti svarīgi neaizmirst par kādu būtisku lietu – ūdens dzeršanu.

Ūdens ir ļoti svarīgs katrai cilvēka šūnai, lai organismā sekmīgi noritētu visi dzīvības procesi. Tas svarīgi ikvienam no mums, bet jo īpaši topošajām māmiņām, jo ūdens palīdz saglabāt ne tikai skaistu ādu un parūpēties par veselību, bet arī rūpēties par striju profilaksi.

“Ļoti svarīgi ir domāt par ūdens kvalitāti. Ūdenim jābūt tīram, viegli mineralizētam, ar neitrālu pH”, uzsver uztura speciāliste Anna Piskurjova, vaicāta, kādu ūdeni ikdienā izvēlēties.

Bērniem vecumā no 1 līdz 3 gadiem dienas laikā uz katru ķermeņa kilogramu nepieciešams izdzert 100ml ūdens. 

Lai gan daudz dzirdēts par to, ka dienā jāizdzer aptuveni 2l ūdens, labi apzināmies, ka dažkārt tas var šķist teju neiespējams uzdevums, jo mūsu ikdiena aizņemta ar daudziem pienākumiem, tāpēc par ūdens dzeršanu bieži vien aizmirstam. 

“Viens no vieglākajiem paņēmieniem, kā sasniegt nepieciešamo ūdens daudzumu dienā, ir uzreiz no rīta izdzert vienu vai pusotru glāzi ūdens. Tad diena būs iesākta ar visa organisma procesu aktivizēšanu,” rekomendē uztura speciāliste.

Regulāri dzerot ūdeni, tu rādi pozitīvu piemēru arī savam bērnam

Vecāki ir bērnu paraugs arī ūdens dzeršanā. Tāpēc, ja bērns redzēs, ka vecāki ūdeni nedzer, arī viņam pašam nebūs iespēju mācīties to darīt. “Ūdenim vienmēr jābūt redzamā un pieejamā vietā. Lai ūdens dzeršanu padarītu interesantāku, tam var pievienot gurķa, citrona šķēlītes, ogas vai selerijas kātu,” ar knifiņiem dalās Anna Piskurjova.