“Food Union” radījis Latvijā pirmo bezlaktozes raudzēta piena produktu līniju “Lakto Imuno”

“Food Union” radījis Latvijā pirmo bezlaktozes raudzēta piena produktu līniju “Lakto Imuno”

20. Mar 2023, 16:53 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Veselīgākam dzīvesveidam un arī dažādiem uztura plāniem kļūstot aizvien populārākiem, Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” ir investējis 90 tūkstošus eiro sava funkcionālākā zīmola “Lakto” attīstībā. Rezultātā ir radīta patiesi unikāla produktu kategorija – Latvijā pirmā raudzēta piena produktu līnija “Lakto Imuno” bez laktozes un ar 20 miljardiem pienskābes baktēriju. Jauno produktu sastāvs ir bagātināts arī ar vitamīniem A, B6, B12 un D, kas nostiprina imunitāti un sniedz enerģiju.

Jauno bezlaktozes raudzēto piena produktu “Lakto Imuno” recepti izstrādājuši “Food Union” Svaigo piena produktu izcilības centra vadošie pārtikas tehnologi – Rīgā. Savukārt produktu ražošana notiek uzņēmuma specializētajā rūpnīcā “Valmieras piens” – Valmierā. Tas joprojām ir patērētāju un arī medicīnas speciālistu augsti vērtētais un ar vērtīgajām baktērijām bagātinātais “Lakto”. Taču tagad, pateicoties uzlabotai receptūrai, produkts nesatur laktozi, tamdēļ “Lakto Imuno” uzturā var lietot vēl plašāks cilvēku loks – kā pieaugušie, tā arī bērni, kuriem ir laktozes nepanesamība.

Imunitātei un enerģijai

“Lakto Imuno” bezlaktozes raudzēta piena produkti ir pieejami ar četrām dabīgām augļu un ogu piedevu garšām – granātābolu, mango, aveņu-melleņu un zemeņu-rabarberu. Šīs līnijas produkti satur 20 miljardus pienskābes baktēriju, kas veicina gremošanas sistēmas darbību. Papildu vērtību piešķir arī sastāvā esošie un imunitātei nozīmīgie vitamīni A, B6, B12 un D.

Produkti tiek fasēti mazās 100 g pudelītēs, un katra porcija ir samērā liesa – tikai 62 kalorijas un 8,5 g cukura uz 100 g produkta. Būtiski – jauno “Lakto Imuno” sastāvs atbilst starptautiski atzītajam uzturvērtības “Nutri Score B” marķējumam, kas nozīmē – šiem bez laktozes raudzēta piena produktiem ir augsta un sabalansēta uzturvērtība, tādējādi tos var lietot uzturā katru dienu.

“Radot inovatīvo “Lakto Imuno” līniju bez laktozes, esam spēruši nozīmīgu soli ne vien mūsu uzņēmuma, bet arī visas Latvijas pārtikas rūpniecības ietvaros. Esam gandarīti, ka šie jaunie dzērieni ir ne vien mūsdienīgām uztura tendencēm atbilstoši, bet arī ļoti garšīgi. Ikviens – jaunās māmiņas vai bērni, vienmēr darbā aizņemtie vai aktīvie sportotāji, kuri vēlas savā ēdienkartē iekļaut produktus bez laktozes, “Lakto Imuno” klāstā spēs atrast sev piemērotāko garšu, lai iemalkotu “veselīgu imunitātes” devu,” komentē Ilona Jaroša, “Food Union” piena produktu zīmolu vadītāja.

Jaunie bezlaktozes raudzēta piena dzērieni “Lakto Imuno” ir jau nopērkami “Food Union” internetveikalā www.pienaveikals.lv, Latvijas lielākajās tirdzniecības veikalu ķēdēs Maxima, Rimi, Mego, Narvesen, Lats, Beta, Aibe, Elvi, Top! un Spar, kā arī mazākos piemājas veikaliņos.