“Food Union” 2023. gada saldējuma sezonai radījis sešus “Pols” un trīs “Jungle Pop” jaunumus

“Food Union” 2023. gada saldējuma sezonai radījis sešus “Pols” un trīs “Jungle Pop” jaunumus

11. May 2023, 20:26 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Vai zinājāt, ka vasaras pirmie vēstneši ir jaunu garšu saldējumi, ar kuriem jau tiek piepildītas veikalu saldētavas? Kā jau katru gadu, arī šai vasaras sezonai Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” ir rūpīgi gatavojies, radot pavisam jaunu, pārsteidzoši garšīgu saldējumu kolekciju. Tās klāstā ir deviņi patērētāju ļoti iecienīto saldējuma zīmolu “Pols” un “Jungle Pop” jaunumi, kuru izveidē un palaišanā tirgū ieguldīti virs 85 tūkstošiem eiro. 

 

“Karstākās” saldējumu modes tendences

“Lai ikviens saldummīlis - gan liels, gan mazs - šovasar varētu atrast savu jaunu mīļāko saldējumu vai pat vairākus, mēs izstrādes procesā ņēmām vērā šī brīža “karstākās” saldējumu tendences. Īpaši aktuālas šobrīd ir saldējumu receptes ar nostalģiskām un sirdi sildošām bērnības našķu garšām, piemēram, marmelādi un vafelēm. Bez-piena, tai skaitā sulu saldējumi, kļuvuši jau par stabilu nišu. Modē atkal ir atgriezušies neordināras formas saldējumi – ar izteiksmīgi glazētu cepurīti vai savijušies ap kociņu. Visbeidzot dabai draudzīgs iepakojums līdzās augstākās kvalitātes sastāvdaļām ir kļuvis par neatņemamu elementu, kas piešķir saldējuma zīmoliem papildu vērtību,” stāstaIeva Lejniece, “Food Union” mārketinga vadītāja un valdes locekle Latvijā. 

 

Klasiski augļi, izteiksmīgas glazūras un ilgtspējīgi iepakojumi

Vasarīga pastaiga, brauciens uz pludmali vai laiskošanās pie parka strūklakas – tas viss daudz spilgtāk paliks atmiņā, ēdot Latvijas leģendārākā saldējuma zīmols “Pols” kādu no trim vienas porcijas jaunumiem. Lielajiem kārumniekiem par prieku radīti divi jauni “Poli” (100 g) - “Banāns un šokolāde” un “Kraukšķu zemene” – lielajā vafelē un ar tikai šim krējuma saldējumam raksturīgo smailo cepurīti kraukšķīgā šokolādes glazūrā. Pārsteigums sagādāts arī “Pols” uz kociņa cienītājiem – īpaši šai vasarai radīts zemeņu garšas krējums saldējums koši sarkanīgā zemeņu glazūrā (70 g). 

Būtiski – augstākminētie zīmola “Pols” saldējumi tiek fasēti ilgtspējīgos iepakojumos, kuru sastāvā ir 50% bioloģiskas izcelsmes materiāli. Līdz ar to, izvēloties šos produktus veikalos, patērētāji palīdz samazināt plastmasas atkritumu apjomu dabā un tā ražošanā radītās oglekļa emisijas. 

 

Polārlāča sveiciens ģimenēm

“Pols” saldējuma nevar būt par daudz, tamdēļ šī vienmēr aktuālā zīmola klāsts papildināts ar jaunu, ģimenes izmēra formātu – krējuma saldējumu 800 ml iepakojumā, kuru ir parocīgi turēt ledusskapja saldētavā un ēst ar karoti. Tas pieejams ar trīs laikmetīgu desertu garšām - “Pols želejkonfekte” ir krējuma saldējums ar upeņu mērci, marmelādes garšu un želejas konfektēm, “Pols vafeļu kraukšķi” – krējuma vaniļas saldējums ar nugas mērci un kraukšķīgām šokolādes bumbiņām, visbeidzot “Pols kraukšķīgā šokolāde” – krējuma biskvīta garšas saldējums ar piena šokolādes garšas pildījumu un vafeļu gabaliņiem piena šokolādē. 

Arī šie zīmola “Pols” saldējumi tiek fasēti ilgtspējīgos iepakojumos, kas ir ne vien šķirojami, bet arī 100% pārstrādājami. Vienlaikus, šīs plastikāta kārbiņas iespējams izmantot atkārtoti, tādējādi samazinot ekoloģisko pēdu vidē.

 

Džungļu garšas uz kociņa

Tropiskā saldējuma zīmola “Jungle Pop” klāstā ir trīs jaunumi uz kociņa. Vegāna uztura cienītāji novērtēs atspirdzinošo ledus saldējumu ar ābolu limonādes garšu (60 ml). Līdztekus pirmo reizi “Jungle Pop” piedāvājumā iekļauti arī divi dubultās garšas piena saldējumi – pirmajā ir savijies zaļganais ananāsa un dzeltenīgais banānu garšas krējuma saldējums, bet otrajā – ap kociņu iegriezies rozīgais arbūza un maigi dzeltenais melones garšas krējuma saldējums (80 ml). 

Visu jauno saldējumu receptes ir radījuši pašmāju saldējuma meistari “Food Union” Saldējuma kompetences centrā, Rīgā, ar mērķi primāri tos piedāvāt patēriņam Latvijā. Taču daži no jaunajiem “Pols” un “Jungle Pop” saldējumiem drīzumā tiks eksportēti arī uz Lietuvu, Rumāniju, Lielbritāniju, Uzbekistānu, Īriju, Irāku un Poliju. 

 

Jauno saldējumu tirdzniecība ir jau sākusies “Food Union” internetveikalā www.pienaveikals.lv, kā arī lielākajos veikalu tīklos un mazākos piemājas veikaliņos visā Latvijā. Maija laikā jaunumi vēl vairāk piepildīs Latvijas pircēju iecienītos veikalus.