Lindex klientes modeļu lomā jaunajā apakšveļas kampaņā

Lindex klientes modeļu lomā jaunajā apakšveļas kampaņā

06. Oct 2015, 09:14 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Lindex ir izraudzījies jaunu pieeju līdz šim veiksmīgajai apakšveļas kampaņai „Bra-volution”, kurā modes uzņēmums 2016. gada pavasara apakšveļas kolekcijas izrādīšanai iesaistīs klientes.

Pēdējos divus gadus Lindex modeļu lomā ir iejutušās darbinieces, izrādot jauno modeļu koncepciju „Bra-volution”. Kampaņām „Bra-volution” ir bijuši vērā ņemami panākumi ne vien pārdošanas rezultātu ziņā, bet tās arī teicami noderējušas klientēm, jo skaidrā koncepcija ļauj viegli atrast tīkamāko modeli.

„Mēs vēlamies sniegt iedvesmu, lai vēl vairāk sieviešu atrastu savus iecienītākos krūšturus, un šoreiz mēs to darām kopā ar savām klientēm. Kampaņas vēstījumam ir jābūt personiskam un iedvesmojošam. Mēs aicinām pieteikties visas sievietes un ceram uz lielu atsaucību," saka Anna Katrīna Ālmarka (Anne-Kathrine Ahlmark), Lindex Komunikācijas vadītāja. 

Klientēm, kuras tiks izvēlētas dalībai pavasara kampaņā, tā būs vienreizēja modes pieredze, jo viņas uz dienu iejutīsies modeļu lomā.

„Par kampaņas dalībniecēm rūpēsies fantastiska frizieru, grimētāju, stilistu un fotogrāfu komanda. Mēs vēlamies dāvāt viņām neparastu dienu, kurā viņas varēs justies kā zvaigznes”, saka Lēna Valla (Lena Wall), Lindex kampaņas projekta vadītāja.

Aicinām pieteikties un kļūt par vienu no 5 modelēm, aizpildot anketu lindex.com līdz š.g. 18.oktobrim. Kampaņa sāksies un pavasara apakšveļas kolekcija būs pieejama Lindex veikalos un interneta veikalā lindex.com 14. februārī.