1. Dzīvoju vienā no Rīgas mikrorajoniem un manas mājas tuvumā atrodas gan Rimi, gan Maxima, gan Beta.
2. Regulāri iegriežos Rimi un Maxima.
3. Rimi iegriežos biežāk, jo ir sajūta, ka tu ir kvalitatīvāks svaigo dārzeņu un augļu piedāvājums. Maxima eju, ja gribu apskatīt nepārtikas preču piedāvājumus un akcijas (trauciņi; groziņi; salvetes; sveces; u.c.). Līdz šim pēc pārtikas iegriezos gandrīz katru dienu, jo patīk regulāri gatavot un parasti tikai attiecīgajā dienā izdomāju ko gribēšu, kā arī patīk pirkt svaigus dārzeņus/ gaļu. Tā kā drīzumā ģimenē gaidāms pieaugums, tad visticamāk turpmāk pārtikas veikalu apmeklēšu retāk un iegādāšos pārtiku ilgākam laika periodam (nedēļai).
4. Sekoju līdzi pārtikas produktu atlaidēm un tās mēdz mainīt manu plānoto iepirkumu sarakstu vai arī papildina to, ja akcija ir kādam produktam, kurš var glabāties un ko mēdzu lietot.
5. Manu pastkastīti sasniedz visu apkārtējo pārtikas veikalu avīzes. Pārsvarā tas uzreiz izmetu kastē, kas novietota turpat pie pastkastītēm. Ļoti reti izšķirstu, bet principā nekad nenodos uz veikala pēc avīzē redzēta akcijas produkta. Parasti akcijas produktiem pievēršu uzmanību tikai tad kad esmu jau veikalā.
6. Līdz šim neesmu pasūtījusi pārtiku interneta veikalā, jo, pirmkārt, šķiet, ka sortiments ir mazāks, ka uz vietas veikalā; cenas ir augstākas; un pats galvenais, kas attiecas uz augļiem un dārzeņiem, tad gribas iespēju tos izcilāt, pasmaržot un izvēlēties pēc iespējas svaigāku un sulīgāku. Ņemot vērā tuvojošos ģimenes pieaugumu sāku stipri apsvērt pārtikas iegādi interneta veikalā.