Pirmā nedēļa tievēšanas maratonā

Pirmā nedēļa tievēšanas maratonā

16. Apr 16:49 KristineT KristineT

Tieši mana mazākā jaunieša pirmajā dzimšanas dienā saņēmu burvīgu dāvanu tikai sev. Tiku izvēlēta, kā viena no dalībniecēm “Pavasara tievēšanas maratonam”. Par ko biju ārkārtīgi priecīga, jo būs iespēja pievērsties arī sev, ne tikai mazulim, vai pārējai ģimenei. Jo būšu godīga, lai cik ļoti censtos ievērot kādu diētu, vai ieturēt stingru treniņu plānu, ja nav kas tevi mazliet pievaktē, ir tik viegli pieļaut kādu izņēmumu un tad vēl vienu, līdz saproti, bāc, atkal jāsāk no skuma.

Ar milzīgu entuziasmu sazinājos ar projekta organizētājiem. Lai noskaidrotu visu tālāk notiekošo, jo projekta sākums jau bija nākamā dienā. Par ko mazliet biju bēdīga, jo jau vairākus mēnešus gatavojāmies savas mazākās atvases gada jubilejas svinībām, bet sanāca, ka pati nevarēšu tur būt. Neskatoties uz visu, pirmā tikšanās ar treneri Natāliju bija ļoti iedvesmojoša. Tika izstāstīts pats projekta princips, kas un kā, un ko mums dalībniekiem no šī visa gaidīt. Pirmais pārsteigums bija par uzturu, jo jau no šodienas bija jāsāk atteikties (kaut vai tikai uz šiem diviem mēnešiem) no visiem piena produktiem un, kā jau ievērojot diētu, arī saldumiem, bulciņām utt.

Protams, uztura noteikumus sāku ievērot tikai ar nākamo dienu, jo bija taču jāapēd dzimšanas dienas kūka :).

Lai vai kā, pirmā nedēļa zālē bija tiešām viegla, tika piestrādāts pie pareizu vingrojumu izpildes tehnikas, lai turpmāk šos vingrinājumus pildot tavs organisms saņemtu tieši to, kas nepieciešams.

Viss bija lieliski, gan pārējie dalībnieki, gan zāle.

Lielākās grūtības sagādāja tieši uzturs, jo ja mājās ir vēl citi, kuri našķējas, uzgrauž čipšus un kāda maza rociņa noteikti neaizmirst mammai piedāvāt konfektes, teikšu viegli nav. Tad nu cīnījos ar vēlmi panašķēties un paēst tad kad to īsti nevar :) Labi, ka pieejami augļi kas aizvieto saldumu trūkumu.

Sestdienas treniņš bija lieliska tikšanās ar mūsu otru projekta treneri Igoru, kas nodeva jaunus noradījumus par ēšanu un sniedza lielisku lekciju par muskuļu masāžu, stiepšanās nepieciešamību utt.

Šie jaunie norādījumi, teikšu godīgi, sagādās mazliet vairāk piepūles, jo no ēdieniem ir palikusi tikai gaļa un zivis + daudz dažādu dārzeņu, tad nu kulinārais talants, ceru, nepametīs un pietiks ideju veselīgām un gardām maltītēm.

Jāsaka, ka papildus šim, ir lieliski, ka treneri seko līdzi arī, ko un cik daudz tu ēd, sniedz ieteikumus, ja ko būtu jāpamaina, vai porcijas izrādās par mazu.

Gaidu nākamo nedēļu, jo treniņu plāns būs daudz intensīvāks un tad tikai varēs redzēt, cik smagi vai viegli man ies.

 

lauvinja lauvinja 17. Apr 09:04

Forši! Turies! Tev izdosies!