Pieņemt izaicinājumu!

Pieņemt izaicinājumu!

14. Feb 11:42 monchulis monchulis

foto: pexels.com

Šķiet, katrs jauns gads nāk ar jaunu apņemšanos. Vai vairākām. Viena no manām - izkāpt no komforta zonas un pieņemt izaicinājumus. Tā nu sanāca, ka talkā nāk Māmiņu klubs sadarbībā ar Sportlex aplikāciju. Esmu viena no laimīgajām, kurām tika iespēja to mēnesi izmantot bez maksas. Vispirms, protams, piekritu un tad tikai sāku pētīt, kas tas Sportlex ir par zvēru.

Neizplūstot garās runās - Sportlex ir telefona aplikācija, kas apvieno lielu skaitu dažādu sporta klubu, deju studiju u.tml. vietu vienā vietnē, sašķirojot tos pēc lietotāja atrašānās vietas. Tātad tie sporta klubi un nodarbības, kas atrodās vistuvāk tavai atrašanās vietai, lietotnē parādīsies augšpusē un tālākie attiecīgi zemāk.  Un kas vēl foršāk - Sportlex piedāvā iegādāties 4 veidu abonementus, kas garantē iespēju par nodarbībām un sporta klubu apmeklējumiem norēķināties pa taisno caur aplikāciju, tādējādi, dodoties uz nodarbību, par maksāšanu vairs nav jādomā! Šo visu info es izstudēju darba pusdienlaikā. Pēc tam atlika tikai piereģistrēties, ierakstīt promo kodu un izpētīt, ko es gribu darīt. 

Tā kā ar sportu esmu uz tu jau padsmit gadus - 2 reizes nedēļā florbola treniņi un vēl spēles brīvdienās - tad iet uz trenažieru zāli vai aerobiku īsti nebūs mans šī izaicinājuma mērķis. Nolēmu, ka izmantošu šo brīnišķīgo iespēju, lai pamēģinātu nodarbības, kuras normālā ikdienā noteikti nebūtu ne laika, ne arī iespējas apmeklēt. 

Izčekojusi visu, ko Sportlex piedāvā, atsijāju tos, piedāvājumus, kuri šķiet interesanti un atrodas relatīvi tuvu dzīvesvietai. Šajā gadījumā palīdzēja pats Sportlex, norādot cik kilometru attālumā atrodas konkrētās nodarbības vieta, jo kuram gan darba dienas beigās ir vēlme braukt vēl 20+ kilometrus uz treniņu :) 

Pirmajai reizei izvēlējos stiepšanās nodarbības Stiepšanās studijā "Špagats". Citējot studijas feisbuka lapu, tā ir "padziļinātā efektīvā stiepšanās ar mērķi pēc iespējas īsakajos terniņos ievērojami palielināt sava ķermeņa lokanību un tikt pie špagatiem". Izklausās interesanti, kaut gan tas par tikšanu pie špagata man mazliet paslīdēja garām :D Pieraksts uz nodarbību un nodarbības apmaksa aizņema mazāk laika, nekā atrast aukli bērnam uz to laiku, bet mammas var visu! Viss tiek veiksmīgi nomenedžēts un dodos uz nodarbību. Iepriekšējā vakarā sanāca intensīvs florbola treniņš ar lēkāšanu, tāpēc sajūta ikros nav patīkama un tā vien gribās tos izstaipīt. Protams, manas iedomas tikai mazliet sakrita ar to, kas notika nodarbībā, jo, godīgi sakot, es biju sadomājusies, ka nu tas jau tāds relaksiņš būs, pastaipīsim muskulīšus un tā.. 

Vispirms sākam ar iesildīšanos, lai muskuļi un saites būtu, tā teikt, darba kārtībā, un mēs izvairītos no potenciālām traumām. Iesildīšanās ilgst apmēram pusstundu, tad sēžamies uz paklājiņiem un sākam. Trenere demonstrē dažādus muskuļu stiepšanas vingrinājumus - kājas gaisā, dibens lejā, lāpstiņas kopā, mugura taisna, ribas pie ceļiem un stieeeeepjamies. Mēs cītīgi pildam. Uz laiku, protams. Daži ir diezgan sāpīgi, bet tās ir tās patīkamās sāpes. Tiek izmantoti arī daži palīglīdzekļi, piemēram, putuplasta bloki un siksna. Patīkams secinājums - esmu lokanāka nekā man likās. Tomēr līdz tādai lokanībai, kā dažām citām meitenēm, man vēl daudz jāstrādā. Starp citu, vienalga, cik esi tievs vai plats, garš vai īss - lokanību var attīstīt tiktāl, ka bumbulīši ir lokanāki par kaulu kambariem. Pēc aktīvās daļas paliek ne mazāk svarīgā - atsildīšanās daļa. Tā laikam visiem patīk vislabāk, jo ir tik forši atslābināt muskuļus. Galu galā pusotras stundas laikā esmu nogurusi ne mazāk kā savos florbola treniņos. 

Visā visumā bija interesanti un, lai gan diez vai būšu regulārs apmeklētājs, domāju, ka reizi pa reizei aiziešu. Bonusā šodien esmu atklājusi, ka man tomēr ir arī tādas muskuļu grupas, par kurām jau biju aizmirsusi, bet tas viss pieder pie lietas.

Nākamais manā plānotajā programmā visticamāk būs DIKIY Antigravity Yoga.