Šajā pavasarī Lindex apakšveļas kampaņu „Bra-volution” prezentē Lindex klientes, kuras tika aicinātas pieteikties, lai vienu dienu iejustos modeļu lomā.
Pēdējos divus gadus Lindex modeļu lomā ir iejutušās darbinieces, izrādot jauno krūšturu modeļu koncepciju „Bra-volution”. Kampaņām „Bra-volution” ir bijuši vērā ņemami panākumi ne vien pārdošanas rezultātu ziņā, bet tās arī teicami noderējušas klientēm, jo skaidrā koncepcija ļauj viegli atrast tīkamāko modeli.
„Mēs vēlamies sniegt iedvesmu, lai vēl vairāk sieviešu atrastu savus iecienītākos krūšturus, un šoreiz mēs rīkojam kampaņu kopā ar savām klientēm. Meitenes bija burvīgas, un fotosesijā valdīja pozitīva enerģija, liela aizrautība un neliels satraukums,” saka Anna Katrīna Almarka (Anne-Kathrine Almark), Lindex komunikācijas nodaļas vadītāja.
Šo kampaņu var uzskatīt par veiksmīgu arī tā iemesla dēļ, ka saņēmām vairāk nekā 700 pieteikumu no 13 valstīm. No kandidātēm 25 sievietes piedalījās atlasē Stokholmā, un no viņām tika izvēlētas sešas finālistes fotosesijai Londonā. Šī gada kampaņas finālistes ir no Zviedrijas, Norvēģijas, Somijas un Latvijas.
„Fotosesija bija brīnišķīga, un bija ļoti aizraujoši uzzināt, kas norisinās aizkadrā. Jutos jautri un ērti, jo studijas komanda bija ļoti profesionāla un gādāja par to, lai mēs būtu atbrīvotas. Nebiju gaidījusi, ka pieredze būs tik lieliska, un ļoti priecājos par piedzīvoto,” saka Sanna Skoglunda (Sanna Skoglund), viena no „Bra-volution” modelēm.
Cik forši, ka tās ir reālas sievietes. Tagad varam minēt, kura ir Latvijas pārstāve😀