Dododies ārpus mājām, vienmēr ņem līdzi ūdeni!

19. Oct 00:00 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Mēs visi zinām, ka ūdens ir ļoti svarīgs mūsu organismam un veselībai, taču bieži vien ikdienas steigā aizmirstam padzerties. Kā veiksmīgāk uzņemt dienā nepieciešamo ūdens daudzumu, skaidro uztura speciāliste Anna Piskurjova.

Ūdens ir nepieciešams normālai organisma funkcionēšanai, organisma audiem, tostarp gan augļa, gan arī pašas topošās māmiņas. Tāpat arī ūdens spēlē būtisku lomu ādas tvirtuma sekmēšanai, kas gaidību laikā jo svarīgi domājot par striju profilaksi, kā arī gremošanas sistēmas labai funkcionēšanai.

Dienā jāuzņem 2-2,5 litri šķidruma, no kura 1,5 l veido tīrs ūdens

Kā sasniegt dienā nepieciešamo ūdens daudzumu? Uztura speciāliste Anna Piskurjova iesaka padzerties ūdeni uzreiz pēc pamošanās no rīta. “Ja mājoklī ir auksti, var jau iepriekšējā vakarā termosā sagatavot siltu ūdeni, lai no rīta varētu padzerties un nebūtu jāgaida, kamēr uzvārīsies tējkanna,” ar padomu dalās uztura speciāliste. Vienlaikus viņa uzsver, ka ūdenim vienmēr jāatrodas pieejamā vietā un jābūt redzamam. “Ja esi strādājoša grūtniece, ņem dzeramo ūdeni līdzi ceļā, uz darbu, lai neaizmirstu padzerties,” iesaka Anna Piskurjova, piebilstot, ka ikviens var dažādot ūdens garšu pēc savas gaumes, pievienojot tam piedevas.