Nepietiekamā finansējuma dēļ Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA), sākot ar šā gada 1. septembri, ir spiesta atteikties no konsultatīvā tālruņa 80001015, kura izmantošana klientiem bija bez maksas.
Konsultācijas klienti turpmāk varēs saņemt, uzdot jautājumus elektroniski VSAA mājas lapas www.vsaa.lv sadaļā „Jautājiet mums” (izvēlne Papildrīki à Jautājiet mums: http://www.vsaa.lv/vsaa/content/?lng=lv&cat=785&lng=lv) vai rakstot uz e-pasta adresi konsultacijas@vsaa.lv.
Klienti var arī zvanīt uz jebkuru VSAA teritoriālo nodaļu vai klientu apkalpošanas centru par maksu. Teritoriālo nodaļu un klientu apkalpošanas centru tālruņu numuri ir pieejami VSAA mājas lapas sadaļā „Klientiem” (izvēlne Klientiem à Nodaļas (http://www.vsaa.lv/vsaa/content/?lng=lv&cat=727).
Konsultatīvā tālruņa pakalpojumu izmaksas pusgada laikā ir divkāršojušās, strauji pieaugot pēdējos mēnešos, un VSAA nav līdzekļu, lai turpinātu apmaksāt šā tālruņa darbību.
Ik mēnesi Zvanu centra darbinieki klientiem sniedza vidēji 10 000 telefoniskas un 1050 elektroniskas konsultācijas.