Danone turpinās produktu komunikāciju kā līdz šim

Danone turpinās produktu komunikāciju kā līdz šim

25. Jan 2011, 10:51 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Precizējot ziņu par medijos paustajām iespējamām izmaiņām Danone produktu reklāmās, Danone mārketinga vadītāja Baltijas valstīs Evija Strēle uzver, ka saskaņā ar Eiropas Savienības regulu Nr. 1924/2006 par uzturvērtības un veselīguma norādēm uz pārtikas produktiem, Danone nav jāmaina "Actimel" un "Activia" reklāmas, un produktu komunikācijas kampaņas līdz ražotāju iesniegumu izskatīšanas perioda beigām tiks turpinātas tāpat kā līdz šim. EFSA iesniegumu izskatīšanas procesu paredzēts noslēgt 2010. gada septembrī; līdz ar to ražotājs Danone - tāpat kā arī citi pārtikas ražotāji, kas uz laiku izņēmuši savus iesniegumus, drīkst turpināt ierasto produktu komunikāciju.

 

„Danone EFSA iesniegtos veselīguma norāžu pieteikumus nav anulējis, tie ir uz laiku izņemti, lai detalizētāk precizētu tajos atspoguļoto informāciju saskaņā ar EFSA izteiktajiem ieteikumiem. Kopumā šogad uz laiku izņemti 170 Eiropas ražotāju pieteikumi,” akcentē E. Strēle.

 

Danone funkcionālo produktu iedarbība ir klīniski pārbaudīta vairākos desmitos pētījumu. Respektablos zinātnes žurnālos ir publicēti 26 produkta „Activia” pētījumi un 17 klīniskie pētījumi par „Actimel” labvēlīgo iedarbību uz cilvēka organismu.

 

Arī Latvijas Imunologu asociācija ir iepazinusies ar Danone produkta „Actimel” apjomīgajiem klīniskajiem pētījumiem. Latvijas Imunologu asociācijas valdes priekšsēdētāja Dr. med. Simona Doniņa komentē: „Esam iepazinušies ar daudziem jogurtu ražotāja Danone veiktiem „Actimel” produkta pētījumiem. Vairāku valstu atzītas pētniecības iestādes ir veikušas „Actimel” produkta un tā sastāvdaļu pētījumus. Šie pētījumi atbilst starptautiskiem pētījumu standartiem un ir publicēti starptautiski citējamos žurnālos.”  

 

Savukārt Latvijas gastrointestinālās endoskopijas asociācijas valdes locekle un viena no vadošajiem gastroenterologiem Latvijā Jeļena Derova apliecina, ka ir ne tikai iepazinusies ar Danone klīniskajiem pētījumiem, bet kopā ar kolēģiem veikusi novērojumus par „Danone” jogurta „Activia” iedarbību uz cilvēka gremošanas procesiem: „2009. gadā kopā ar nozares kolēģiem 3 nedēļu garumā piedāvājām saviem pacientiem jogurtu „Activia”. Mūsu novērojumi sakrita – jogurta lietošana labvēlīgi ietekmēja pacientu gremošanas sistēmas darbību.”

 

„Danone” holesterīna līmeni mazinošais jogurta dzēriens „Danacol” un bērnu biezpiena sieriņš „Danonki” jau ir saņēmuši EFSA apstiprinājumu par veselīguma norādēm..