Lielbritānijas Reklāmas standartu pārvalde (Advertising Standards Authority, ASA) noteikusi - apgalvojums, ka jogurts var palīdzēt aizsargāt skolas vecuma jauniešus pret slimībām nav pamatots ar pierādījumiem.
Sludinājums vēstīja: «ir zinātniski pierādīts, ka Actimel palīdz atbalstīt jūsu bērna aizsardzības spējas».
Actimel ražotājs "Danone" teicis, ka ir «ļoti vīlies» par šo lēmumu.
BBC raksta, ka ASA nav pārliecinājuši Danone iesniegto pētījumu rezultāti, uz kuriem tas atsaucas, pamatojot reklāmā iekļautos apgalvojumus. Pārvalde akcentējusi, ka pētījumi ASV un Krievijā pierādījuši, ka Actimel ietekme ir niecīga.
ASA lēmusi, ka reklāma ir maldinoša un pārkāpj noteikumus attiecībā uz pierādījumiem un precizitāti reklāmā.
www.db.lv