Sveikas,
Padalīšos ar savu nepatīkamo pieredzi iepērkoties. Ir taču atlaižu laiks. :)
Sestdien, 1.februārī devāmies uz t/p Alfa, lai veikalā Crocs iegādātos apavus. Biju dzirdējusi, ka ir lielas atlaides un nolēmu dēlam pavasarim nopirkt zābaciņus, jo rēķinos, ka visas pagalma un arī kaimiņu pagalma peļķes būs mūsu. :) Sacīts darīts. Atrodam kas mūs interesē. Fantastiskas pārdevējas mūs apkalpo, pakonsultē. Tajā pat laikā māsa arī noskatīja zābakus. Mums ir arī Crocs atlaižu karte un liels bija mans pārsteigums, kad tā deva papildus atlaidi pie jau atlaides. Lai gan parasti tā nenotiek. :) Bet ok. Iepirkāmies un devāmies mājās. Pa ceļam māsa jūsmoja par saviem zābakiem, ka tika pieņemts lēmums, rīt braucam uz veikalu pirkt tādus arī man.
Šodien, 2 februārī devāmies uz mājām tuvāk esošo t/n Domina, kur arī atrodas veikals Crocs. Veicām pirkumu un liels bija mūsu pārsteigums, kad par tieši to pašu preci šajā veikalā nu maksājām par 11EUR vairāk, kā veikalā, kurš atrodas t/p Alfa. Kad pārdevējai jautāju, vai nav kāda kļūda, man atbildēja, ka nē, jo tie esot divi dažādi uzņēmumi, ar dažādām uzņēmuma politikā. Kad teicu, ka tādā gadījumā vēlos preci atgriezt, man atbildēja, ka šajā uzņēmumā tas netiek paredzēts un tā vietā mums piedāvāja preci apmainīt pret kādu citu preci, vai viņu uzņēmuma dāvanu karti.
Kad ieminējos par to, ka tā ir pircēju maldināšana, ja diviem dažādiem uzņēmumiem ir vienādi nosaukumi, bija atbilde - pircējam jāskatās kur iepērkas. Uz manu teikto, ka man kā pircējam ir tiesības no preces atteikties un saņemt atpakaļ naudu, atbilde skanēja, ka Patērētāju tiesību aizsardzības likums paredz arī citus variantus.
Lieki teikt, ka naudu atpakaļ nesaņēmām. Un arī pārdevējas Dominas veikalā nebija ieinteresētas, lai ko vispār pārdotu.
Atgriezos mājās un pirmais ko darīju, lasīju Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Izlasīju to, diemžēl neko tādu neatradu. Atradu vien to, ka man kā pircējam ir tiesības saņemt savu naudu, ja neesmu apmierināta ar pirkumu. Par šo incidentu aizrakstīju vēstuli arī PTCA, nu atliek vien sagaidīt atbildi.
Vai tā ir godīga uzņēmēja prakse maldināt pircēju? Ok, pat tad, ja tie ir divi dažādi uzņēmumi, ar dažādam cenu politikām, tad jebkurā gadījumā, man kā klientam ir tiesības atgriezt preci veikalā saņemot atpakaļ naudu.
Kristīne