Tiešsaistes lekcija: Brīvās spēlēšanās sākums bērniem līdz 1 gada vecumam

Tiešsaistes lekcija: Brīvās spēlēšanās sākums bērniem līdz 1 gada vecumam

05. Nov 00:00 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

"Līdz brīdim, kad bērniņš ir sācis rāpot, mēs visbiežāk vārdiņus "nē" un "nedrīkst" sarunās ar mazuli neizmantojam, jo bērni līdz rāpošanas uzsākšanai nav tik kustīgi, lai iekļūtu dažādās ķibelēs. Mēs viņiem piedāvājam rotaļlietas, kuras ir atbilstošas viņu vecumam, mēs mazo paceļam un noliekam tur, kur vēlamies un kur viņam ir droši, taču brīdī, kad bērns ir sācis rāpot, pasaule mājās pārvēršas un vārdiņa "jā" vietā mēs sākam teikt – nē, to neņem, nē, tur rāpot nedrīkst, nē, māmiņas kurpi, lūdzu, nebāz mutē, nē, tur ir elektrības vadi, šo sarakstu mēs varētu turpināt un turpināt,” novērojumos dalās Klaudija Hēla.

Tomēr kā lai bērns attīstās, ja mēs viņam tik daudz un bieži aizliedzam atklāt un pētīt? Vai mums pašiem patiktu dzīvot vidē, kurā viss ir aizliegts? Atrisinājums ir pavisam vienkāršs – veidot tādu vidi, kurā mēs varam atļauties mazajam teikt "jā". Tai nav jābūt lielai vai plašai, tikai tādai, kurā saimnieks būtu pats bērns.

PIETEIKTIES LEKCIJAI

Aicinām uz Klaudijas Hēlas tiešsaistes lekciju, kurā uzzināsi:

  • Kādas ir bērna attīstības īpatnības un posmi pirmajā dzīves gadā? Kā noris psihomotorā attīstība un kā mēs varam bērnu atbalstīt ar rotaļām un vidi?
  • Kāda ir rotaļu patiesā nozīme bērna attīstībā?
  • Kā izvēlēties rotaļlietas bērnam? Ko mēs varam izmantot no sadzīves priekšmetiem? Kā veidot improvizētas, bērnam noderīgas rotaļlietas, nepērkot gatavās mantas veikalā?
  • Kā rotaļāties ar bērnu pareizi, atbilstoši viņa vecumam? Kā neiejaukties, bet novērot bērnu, viņu tikai atbalstot?
  • Kā iekārtot vidi  mājās tā, lai tā palīdzētu bērnam augt un attīstīties? Tai skaitā, atbalstīt viņa rāpošanas un staigāšanas mācīšanās posmus?
  • Attiecību veidošana ar bērnu un viņa personības un pašapziņas stiprināšana!

PIETEIKTIES LEKCIJAI