Pašam sava zemūdens pasaule!

Pašam sava zemūdens pasaule!

28. Aug 2012, 09:30 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Uii, kā Emīlam šī zemūdens pasaule iet pie sirds! Tas laikam jau šūpulī ielikts, ka viss kas saistīts ar zemūdens pasauli, tā ir tikai Emīla pasaule. Kuru viņam patīk, bieži zīmēt, un attainot it visur. Tādēļ radās doma, ka realizēt mazā fatezētāja, mākslinieka domas gleznveidā. Un nevis kaut kā uzzīmēt, bet gan to visu telpiski- nu tā 3D :)

Kas tad būs nepieciešams:

1) audekls- pirkts Jysk

2) akrila krāsas

3) dažāda lieluma otiņas

3) akvareļu krāss vai zīmuļi,krītiņi

4) pogas actiņām. Var arī pērlītes

5) šķēres

6) balts papīrs

7) ūdens trauciņš

8) labs noskaņojums un radošums

Ķersimies pielietas,tagad tik jāatrod mākslinieks,kas grib realizēties.  Nu re protams,ka neiztikšu bez saviem mazajiem,kuriem patīk padarboties.

Emīls sāk ar fona gleznojumu,lai tām zivēm būtu ūdens kur pičāties.

Emīls man apgalvo,ka zivīm arī grunti vajagot! Kur tad viņas barību meklēšot?

 

Kā tad bez ūdens augiem,jo tur zivtiņām patīk slepties. Pēkšņi radās doma izmantos švamītes gabaliņu,lai izveidotu,tādus,kā šūnveidīgus nospiedumus.

 

Caur ūdeni okeānā arī saule iespīdot un tā jaucot krāsas,veidojot zaļu ūdeni. To esot dzirdējis raidījumā.

 

Arī mazā pindzeļotiņa grib atrādīties,kā viāņi sokas ar mākslu. Tāda esot meiteņu jūra -Emīls tik nokomentē.

 

Top arī koraļi un zemūdens akmeņi. Liksim šo nost nožūt. Tik pēdējie retušēšanas darbi. Un būs okeāna vide gatava.

Sazīmējam,un izkrāsojam ūdens iemītniekus. Emīls zīmēja astoņkāji,taureņzivi, kaut kādu zuti,ko redzējis Animal planet, un vēl zivi. Sazīmētās zivis izgiežam.

 

Tagad mammām darbiņš,lai saudzētu mazo mākslinieka smalkos pirkstiņus,un nesabakstīt ar adatiņu. Ņemam podziņas un šujam klāt zivtiņas,podziņas turēs klāt pie audekla un būs actiņas.

Mākslinieks meklē gleznai jau vietu. Tā lūk mēs padarbojāmies,un radījām telpisku vidi gleznā.

Ko tad mēs no tā visa ieguvām. To ka varam lieliski pavadīt laiku. Viens otru izglītot ar stāstu gan par vidi un zivīm,gan par krāsām un to jaukšanu. Kontrolēt to,ka nedrīkst švīkāt kā pagadās,bet gan visu darīt vienmērīgi,trennējot koordinātes. Arī griezšana tika atkārtota,pirms skolas. Bet mēs nolēmām, ka mums patika darboties, kolektīvi. Šādi var veidot ne tikai zemūdens pasauli, kā arī pļavas,  kurās ziedētu telpiskas puķes, gan silus, kur dzīvnieki bauda brīvību, te amozõnes džungļus, kur gorila loba kārtējo pusdienas devu. Lai arī Jūsu ģimenē radošā mūza apciemo.

Atvainojamies par bilžu kvalitāti, bet bildēts no telefona.

Emīls, Elza un Luīze saka attā, līdz citai reizei.