Vai uzsākot skolas gaitas 5 vai 6 gados, bērnam netiek nozagta bērnība?

Vai uzsākot skolas gaitas 5 vai 6 gados, bērnam netiek nozagta bērnība?

23. May 2012, 10:24 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Jau gadu valstī notiek programma, kurā skolas gaitas uzsāka 6 gadus veci bērni. Vai, pēc privātās vidusskolas "Patnis"  direktores Maijas Kokares domām, šādā veidā netiek nozagta bērnība?

 

5/6 gados bērns gatavojas skolai un, balstoties uz dabisko izziņas interesi, pilnveido pamatiemaņas mācībām skolā. Ja šis sagatavošanās process tiek organizēts atbilstoši bērna vajadzībām un interesēm, tas bērnību drīzāk ‘dāvina’, nekā ‘nozog’.

 

Ņemot vērā, ka tas ir vecums, kurā notiek intensīva smadzeņu attīstība, bērnam piemērotas mācības šajā vecumā ir ļoti nozīmīgas viņa tālākajai attīstībai.

 

Kāds ir Tavs viedoklis par skolas gaitu uzsākšanu 5 vai 6 gados?

 

Noderīgi raksti

Uz skolu 6 gados?!

Nav vienprātības par skolas gaitu uzsākšanu no 6 gadiem

 

Uzzini vairāk www.patnis.lv

09. Aug 2011, 13:00

Nu jā - es arī mēģināju sarunāt bērnudārzā "atstāt uz otru gadu", bet nevarot, jo audzinātājas centības pēc viņš ir iemācīts lasīt un rakstīt (pēdējais grupiņā, jo visjaunākais), bet nu puika 6 gados nav gatavs iet uz skolu!

08. Aug 2011, 15:42

Nu mans puika 6 gados nav gatavs iet uz skolu! Tā kā viņam dzimšanas diena ir gada beigās, tad sanāk iet 6 gados, bet lasīt iemācījās tikai bērnudārzā ar audzinātājas papildapmācību, no skolas ir gabaliņš ko nākt mājās ar kājām, it sevišķi ziemā kā izbrist pa tumsu, kad ceļi nav notīrīti...

08. Aug 2011, 14:32

es uzskatu, ka skola 5 un 6 gados IR nozagta bērnība!!!! vienalga, cik izzinošs utt bērnam viss ir. Atceros pēc sevis- gribējās, lai vasara nebeidzas tik ātri, lai nav tik agri jāiet uz skolu. Un pie tam- ar mācībām nebija problēmu, biju teicamniece. Tā ka sliktas atzīmes nebija par iemeslu skolas negribēšanai

un vēl... manā skatījumā- ta sir ĀRPRĀTS, kādi apjomi un cik daaaaaudz nevajadzīgu lietu bērnam bāž galvā!!! kāda velna pēc?? ko ar to kāds grib apliecināt??

tādā ziņā normāla ir citu valstu pieeja- mācības ir par reālām lietām, par to, kas interesē.... ja man riebj mūzika, zīmēšana- kāpēc man to ir jāmācās? tās bija šausmas!! un nekādu guvumu no šīm mācībām neredzēju un neredzu joprojām.