VideoRECPTE: Veselīgas pusdienas līdzņemšanai

31. Oct 00:00 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Aizvien modīgāk kļuvis pusdienas uz darbu ņem līdzi no mājām. Tā varam pusdienām sagatavot savas iecienītākās garšas un apvienot veselīgo ar to, kas pašiem vislabāk iet pie sirds. Smelies iedvesmu no mūsu receptes savām nākamajām pusdienām!

Sastāvdaļas:

  • Suši rīsi;
  • Feta siers;
  • Citrons;
  • Olīveļļa;
  • Ķiploki;
  • Kressalāti;
  • Burkāns;
  • Gurķis;
  • Kāposts;
  • Rutks;
  • Avokado;
  • Zaļie zirnīši;
  • Timiāns.

Recepti piedāvā Rimi Bērniem garšas eksperts Normunds Baranovskis - garšas pētnieks, kurš visur saskata iespēju atklājumam. Kur pasaule redz kartupeli, Normunds ierauga jaunu pasauli. Normundam svarīgi, lai ēdiens tiktu gatavots kopā ar mīlestību un iedvesmu.

  • Rīsus noskalo un izvāra.
  • Sieru sagriež gabaliņos, ieber bļodiņā. Tam pievieno timiānu, pierīvē ķiploku, virsū uzspiež citrona sulu un uzlej olīveļļu. Visu samaisa un atstāj marinēties.
  • Nomizo un sagriež dārzeņus.
  • Rīsus atdzesē un liek trauka apakšā.
  • Gar trauciņa malām pa virsu rīsiem liek dārzeņus, virsū tiem - marinētā siera gabaliņus un kressalātus.