Muļķīgākie piedzīvojumi pirmajā randiņā – ķēra suni, iestiga mašīna, aizmirsa kā sauc

Muļķīgākie piedzīvojumi pirmajā randiņā – ķēra suni, iestiga mašīna, aizmirsa kā sauc

13. Feb 12:09 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Pirmais randiņš bieži vien ir satraukuma pilns notikums, taču iedzīvotāju aptauja atklājusi, ka dažkārt tam klāt nākuši arī piedzīvojumi. Tirdzniecības centra “Rīga Plaza” veiktajā aptaujā* atklājās, ka dažiem pirmajā randiņā nācies ķert suni, tikt galā ar iestigušu automašīnu, gadījies aizmigt kinoteātrī vai aizmirsies partnera vārds.

Tiesa, visbiežāk aptaujātie atzina, ka uztraukuma mazināšanai ķērušies pie liekas glāzes alkohola – 11% noradīja, ka muļķīgākais, ko nācies piedzīvot pirmajā randiņā bijis nedaudz par daudz lietots alkohols. Turklāt dati ir līdzīgi gan par vīriešiem, gan sievietēm - attiecīgi 12% un 11%.

Otrā izplatītākā muļķība bijusi izlikšanās būt pārmērīgi pieklājīgiem, bet trešā – meli, kas likuši izskatīties labāk otra acīs. Saraksta turpinājumā ir randiņi, kuros gadījies izpļāpāt kādu šokējošu detaļu par sevi, pārāk daudz sanācis runāt par sevi, vai tieši otrādi – uzdot pārāk daudz jautājumu. Daži no aptaujātajiem atzinuši, ka gadījies arī vispār aizmirst, ka randiņš sarunāts.

Humors ir īpašība, par kuru 47% aptaujāto atzinuši, ka tas bijis vissvarīgākais pirmajā tikšanās reizē. Tikai pēc tam seko inteliģentas sarunas, atvērtība, manieres, kā arī tīrs un kārtīgs apģērbs. Tomēr nav pārsteigums, ka šajā jautājumā iezīmējas atšķirības – ja dāmām vissvarīgākās ir manieres, inteliģence un kārtīgs apģērbs, tad kungiem – ārējais izskats – matu un acu krāsa, atvērtība un humors.

Lai arī daudzi ir izmēģinājuši visdažādākos mūsdienās pieejamos tiešsaistes iepazīšanās rīkus un platformas, internets mīlestībā pagaidām vēl nevalda – lielākā daļa cilvēku joprojām uzskata, ka vislabākās iespējas atrast “otro pusīti” ir draugu lokā, liecina tirdzniecības centra “Rīga Plaza”* veiktā aptauja.

Kā liecina dati, 33% aptaujāto uzskata, ka vislielākās cerības atrast partneri ir pasākumā draugu lokā, bet internets ierindojas otrajā vietā – tur savu sapni par “sirdsāķīti” nodomājuši piepildīt 11% aptaujāto. Interesanti, ka lielākas cerības uz iepazīšanos internetā liek vīrieši – 14%, bet sievietes - 8%. Mazāk aptaujāto par romantisku attiecību meklēšanai piemērotu vietu atzinuši darba vietu, ceļojumu un mācību iestādi – attiecīgi 7%, 6% un 5%.

Liela daļa - 83% - dalībnieku norādījuši, ka piekrīt vai drīzāk piekrīt apgalvojumam, ka saikne var veidoties jau pēc pirmās sarunas. Nedaudz piesardzīgāk tiek vērtēts apgalvojums, ka “klikšķis” ir uzreiz vai nekad, vienlaikus lielākā daļa piekrīt, ka patiesai tuvībai svarīgas ir kopīgas vērtības un hobiji, kas bieži noskaidrojas pavadot kopā ilgāku laiku un pazaudējot pirmās aizraušanās “rozā brilles”.

“Rīga Plaza” sadarbībā ar EHR jau vairākus gadus organizē “Speeddating” jeb ātro randiņu pasākumus tiem, kas tic, ka arī pāris minūšu sarunai un pirmajam iespaidam ir nozīme.

“Ātro randiņu pasākumi ir iespēja labi pavadīt laiku, iegūt jaunus draugus vai paziņas un varbūt atrast savu partneri. EHR veiktā aptauja liecina, ka joprojām ir kopā vairāki pāri, kas satikušies mūsu “Speeddating”  pasākumos, tādēļ ir jātic, ka arī neilga saruna var izveidot kontaktu ar otru cilvēku,” saka tirdzniecības centra “Rīga Plaza” vadītāja Irīna Toropova.

Par modes un izklaides centru “Rīga Plaza”

“Rīga Plaza” (www.rigaplaza.lv) ir viens no lielākajiem tirdzniecības un izklaides centriem Rīgā, Mūkusalas ielā 71, kas piedāvā plašas iepirkšanās, izklaides un ēdināšanas iespējas, kā arī ir draudzīgs mājdzīvniekiem, apmeklētājus laipni gaidot arī ar saviem četrkājainiem draugiem. 2020. gadā par “Rīga Plaza” īpašniekiem kļuva nekustamā īpašuma investīciju kompānija “Summus Capital”. Tirdzniecības centra “Rīga Plaza” apsaimniekošanu veic starptautiskā nekustamo īpašumu pakalpojumu kompānija “Colliers”.

 

* Modes un izklaides centrs “Rīga Plaza” 2025. gada janvārī sadarbībā ar pētījumu aģentūru “Norstat Latvija” veica aptauju, kurā piedalījās 1007 respondenti vecumposmā no 18 līdz 74 gadiem.