Latvijas Pasts sāk tradicionālo Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas akciju sociālajos tīklos

Latvijas Pasts sāk tradicionālo Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas akciju sociālajos tīklos

23. Apr 2019, 11:41 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Kā katru gadu, Latvijas Pasts arī pirms 2019.gada Mātes dienas sāk tradicionālo pastkaršu sūtīšanas akciju sociālajos tīklos, aicinot apsveikt mammas un citas tuvinieces ar īpaša dizaina pastkartēm. No Facebook vai Twitter lietotāja profila ielogojoties interneta vietnēwww.nosutipastkarti.lv un precīzi aizpildot izvēlēto pastkarti, svētku sveicienus atbilstoši norādītajai adresei saņems mammas visā Latvijā. Īpašs jaunums šogad būs atsevišķas limitēta noformējuma un skaita pastkartes, kuru dizains tapis sadarbībā ar trim Latvijā populārām personībām. Tomēr jāņem vērā, ka ierobežots ir arī kopējais pastkaršu skaits, tāpēc, lai pagūtu iepriecināt mammu, ikvienam sveiciena sūtītājam ir jāpasteidzas nosūtīt savu vēlamo pastkarti.

Šogad Latvijā Mātes dienu atzīmēs 12.maijā, un Latvijas Pasts jau devīto gadu organizē speciālu pastkaršu sūtīšanas kampaņu, sveicot mammas šajos skaistajos svētkos.

Lai nosūtītu pastkarti, no šodienas, 2019.gada 23.aprīļa, izmantojot savu sociālo tīklu Facebook vai Twitter kontu, jāreģistrējas interneta vietnē www.nosutipastkarti.lv. Precīzi aizpildot norādītos adreses laukus – vārdu, uzvārdu, adresi un pasta indeksu –, nosūtīšanai iespējams izvēlēties kādu no trim atšķirīga dizaina pastkartēm. Indeksa precizēšanai ērti var izmantot vietnē integrēto adreses pārbaudes rīku. Ikvienam, kas pagūs savlaicīgi reģistrēties, būs iespēja nosūtīt trīs pastkartes.

Ņemot vērā akcijas popularitāti, precīzs akcijas noslēguma laiks nav nosakāms, taču jāņem vērā, ka ierobežots ir arī kopējais apsveikuma pastkaršu skaits, tāpēc pastkartes vēlams izvēlēties un nosūtīt savlaicīgi.

Īpašs pārsteigums šogad būs vēl trīs atšķirīga dizaina pastkartes limitētā daudzumā, kas radītas sadarbībā ar trim Latvijā populārām personībām – aktrisi Ievu Florenci, raidījuma Māmiņu klubs vadītāju žurnālisti Kristīni Virsnīti un SWH radio personību Kasparu Breidaku.

Ņemot vērā akcijas popularitāti, precīzs akcijas noslēguma laiks nav nosakāms, taču jāņem vērā, ka ierobežots ir arī kopējais apsveikuma pastkaršu skaits, tāpēc pastkartes vēlams izvēlēties un nosūtīt savlaicīgi. Par akcijas tuvošanos noslēgumam Facebook un Twitter lietotāji tiks informēti sociālajos tīklos.

Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas akcija ir pirmā no Latvijas Pasta īstenotajām sociālo tīklu kampaņām un tiek rīkota jau kopš 2011.gada. Interese par šo akciju ir ļoti liela, turklāt katru gadu tā arvien pieaug. Pirmajā Mātes dienas pastkarši sūtīšanas akcijā piedalījās 4867 Twitter lietotāji, aizpildot gandrīz 6500 pastkaršu. 2018.gada akcijā tika nosūtīti jau 40 000 pastkaršu, un šis skaits vairs netiks būtiski palielināts.

Aplūkot Mātes dienas pastkaršu dizainu un nosūtīt pastkarti iespējams www.nosutipastkarti.lv.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.