Esi jaunā māmiņa? Iedvesmojies vingrinājumiem sava ķermeņa labsajūtai

24. Feb 00:00 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Ikdienā daudz laika pavadām iekštelpās, mūsu kustības ir samērā ierobežotas, jo mēdzam lielu dienas daļu pavadīt sēžot pie datora. Ir laiks izkustēties! Uz to mudina arī Rimi Bērniem fiziskās sagatavotības treneris Kārlis Birmanis.

Fiziskās sagatavotības treneris Kārlis Birmanis mudina jaunajām māmiņām nepārslogot sevi ar pārmērīgām fiziskajām aktivitātēm, jo tas var ietekmēt arī pieniņa ražošanas procesu. Tāpēc fiziskās aktivitātes jāveic ar mēru, sekojot līdzi savām sajūtām.

Nodarbojoties ar jebkādām fiziskām aktivitātēm, svarīgi ņemt vērā laikapstākļus. “Ja ir gada aukstais periods, jāģērbjas pietiekami silti, un aktivitātes jāuzsāk tikai tad, kad ir iesildījušās locītavas,” skaidro Kārlis Birmanis. Kad ķermenis ir iesilis, jāizvēlas vingrinājumus, kurus var veikt komfortabli, neradot pārslodzi vai diskomfortu.

Jāatceras, ka, uzsākot jebkuru fizisko aktivitāti, kas iepriekš nav precizēta, ir  precīzi jāievēro mērenības un regularitātes princips. “Katram cilvēkam ir savas ķermeņa sajūtas, arī stīvums var būt citāds, tāpēc jāizvēlas kustības, kuras tev šķiet piemērotākās, un tās jāpraktizē regulāri, bet ne pārmērīgā intensitātē,” saka fiziskās sagatavotības treneris.