Atklāts, kā preces ievilina mūs tās nopirkt!

Atklāts, kā preces ievilina mūs tās nopirkt!

06. Apr 2013, 00:00 Sieviešu Klubs Sieviešu Klubs

Jā, izrādās, ka šie trīs kritēriji ir tie, kurus šobrīd iepērkoties izmanto vairums Latvijas iedzīvotāj! Vai arī tavus iepirkšanās paradumus ietekmē kāds no šiem faktoriem? 

Vienā no jaunākajām iedzīvotāju aptaujām, kurā pētīti un analizēti iedzīvotāju iepirkšanās paradumi, secināts, ka lielāko uzmanību izvēloties un iegādājoties preces, cilvēki pievērš preces cenai, iepakojumam un izvietojumam veikalā!

Saprotams, ka patlaban, kad daudzi īpaši rūpīgi seko līdzi savas ģimenes budžetam un izmanto iespēju ietaupīt, cenai ir būtiska nozīme. Tādēļ nav nekāds pārsteigums, ka Latvijas iedzīvotāju iepirkšanās paradumiem pieder gan izdevīgāku cenu meklējumi, gan akcijas preču izvēle!

Savukārt atšķirīgs, oriģināls un saistošs preces iepakojums, ierasti ir līdzeklis, ar kura palīdzību ražotāji patērētāju uzmanību piesaista tieši savai produkcijai. Iedomājies, ko gan tu pamani pirmo, nostājoties pie jebkura lielveikala stenda?! Visticamāk, ka produktus, kas skaisti noformēti un plašajā piedāvājumā atšķiras.

Līdzīgi, šķiet, ir arī ar trešo, aptaujā atklāto pircēju iepirkšanās paradumu kritēriju. Preces izvietojumam veikalā ir ļoti būtiska nozīme, tādēļ izplatītāji tērē gana lielas naudas summas, lai savai produkcijai veikalā rastu visizdevīgāko plauktu vai stendu.

Tāpat ir dzirdēts, ka plānojot dažādu produktu izvietojumu, veikalnieki smalki izplāno, kā piedāvājumu sarindot tā, lai patērētājs iegādātos pēc iespējas daudz, noteiktajā brīdī pat nevajadzīgu lietu! Vai arī tu to esi pamanījusi?

Sieviešu Klubs

Pēc kādiem kritērijiem tu izvēlies preces, kas nokļūst tavā iepirkumu groziņā? Vai arī tu ievēro preces cenu, iepakojumu vai novietojumu veikalā?