man puika neko daudz nedarīja - tikai skrēja, rāpās,
mēdza kauties un kopumā neklausīja 😀 pie rokas laukā arī
negāja. ļoti patika staigāt pa dēļu izveidotām laipām, kas
atradās vismaz 50-70cm no zemes. ļoti patika rāpties pa
celtnieku kāpnēm - laicīgi tikai bija jānoņem "no
trases", ja nu trepes sagadījās pieslietas pie mājas un
līdz mājas jumtam 😃 sāka apzīmēt priekšmetus un
darbības ar saviem vārdiem, pietuvinot šīs skaņas lietu
īstajiem nosaukumiem, katrā ziņā es sapratu, ko viņš man
saka. biju sākusi sēdināt viņu uz poda, līdz ar ko pamperus
liku tikai laukā ejot un uz nakti, bet tas nenozīmē, ka viņš
gāja uz poda vai sāka prasīties - līdz tam vēl bija jānoiet
gana ilgs ceļš. dzēra no krūzītes un ēda pats ar dakšiņu.
neģērbās (ne apģērbs, ne apavi) - neko nevilka ne
virsū, ne nost. nespēlējās ar rotaļlietām - nelika ne
torņus, klučiem nepieskārās un virsū neskatījās, taču, kad
atrādīju neirologam un fizioterapeitam, mācēja gan to
vajadzīgo kluču skaitu vienu virs otra salikt, gan
priekšmetus vienu iekš otra likt. nekādas mākslinieciskās
nodarbes (zīmēšana, līmēšana) neinteresēja. ēda visu, kas
acu priekšā, līdz ar ko papīru mākslinieciskajām nodarbēm
bāza mutē, pirkstiņkrāsas un krītiņus tikai ēda, plastilīnu
- arī. naktī modās apmēram 4x. pats gulēt negāja,
aizmigšana prasīja ~stundu, ko pavadīja raudāšana, vēlēšanās
iet prom no guļvietas u.tml. kas nu spēja tiešām
aizraut - interesēja kāpelēt pa tēta sporta kvadraciklu,
prata parādīt un nospiest gāzi, bremzes un sajūgu, zināja,
kā ar kurbuli piedarbināt un kā atvērt benzīnbāku 😀 uz
1,5g atrādīju neirologam, jo nu nekā nelīdzinājās citiem
viņa vecuma bērniem (nedarīja to, ko citi), attīstība tika
novērtēta kā vecumam atbilstoša, tikai ar virs normas
aktivitāti.
Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.
piekrītuUzzini vairāk
man puika neko daudz nedarīja - tikai skrēja, rāpās, mēdza kauties un kopumā neklausīja 😀 pie rokas laukā arī negāja. ļoti patika staigāt pa dēļu izveidotām laipām, kas atradās vismaz 50-70cm no zemes. ļoti patika rāpties pa celtnieku kāpnēm - laicīgi tikai bija jānoņem "no trases", ja nu trepes sagadījās pieslietas pie mājas un līdz mājas jumtam 😃
sāka apzīmēt priekšmetus un darbības ar saviem vārdiem, pietuvinot šīs skaņas lietu īstajiem nosaukumiem, katrā ziņā es sapratu, ko viņš man saka. biju sākusi sēdināt viņu uz poda, līdz ar ko pamperus liku tikai laukā ejot un uz nakti, bet tas nenozīmē, ka viņš gāja uz poda vai sāka prasīties - līdz tam vēl bija jānoiet gana ilgs ceļš. dzēra no krūzītes un ēda pats ar dakšiņu.
neģērbās (ne apģērbs, ne apavi) - neko nevilka ne virsū, ne nost. nespēlējās ar rotaļlietām - nelika ne torņus, klučiem nepieskārās un virsū neskatījās, taču, kad atrādīju neirologam un fizioterapeitam, mācēja gan to vajadzīgo kluču skaitu vienu virs otra salikt, gan priekšmetus vienu iekš otra likt. nekādas mākslinieciskās nodarbes (zīmēšana, līmēšana) neinteresēja. ēda visu, kas acu priekšā, līdz ar ko papīru mākslinieciskajām nodarbēm bāza mutē, pirkstiņkrāsas un krītiņus tikai ēda, plastilīnu - arī.
naktī modās apmēram 4x. pats gulēt negāja, aizmigšana prasīja ~stundu, ko pavadīja raudāšana, vēlēšanās iet prom no guļvietas u.tml.
kas nu spēja tiešām aizraut - interesēja kāpelēt pa tēta sporta kvadraciklu, prata parādīt un nospiest gāzi, bremzes un sajūgu, zināja, kā ar kurbuli piedarbināt un kā atvērt benzīnbāku 😀
uz 1,5g atrādīju neirologam, jo nu nekā nelīdzinājās citiem viņa vecuma bērniem (nedarīja to, ko citi), attīstība tika novērtēta kā vecumam atbilstoša, tikai ar virs normas aktivitāti.