smukina86, sapratne nāks ar laiku. Uzreiz jau nekas
nenotiks. Es jau arī tāpat sāku - bija, bija, bet ja nē, tad
nē. Bet es parasti centos viņu noturēt uz podiņa ar
rotaļlietām, lai kaut ko tomēr atstātu tai podiņā un
pasēdētu bišķi ilgāk. Man jau šķiet, ka ja iestrādājas
režīms, tad jau ar laiku viss aiziet. Vēl saka, ka viss
atkarīgs no tā, vai bērns esot gatavs ko jaunu iemācīties.
Piemēram, ja mazais daudz atdarina vecākus, tad esot īstais
laiks sēdināt uz podiņa. Es parasti no rītiem, cenšos ar
viņu iet uz poda, lai redz, ka arī pieaugušie sēž uz poda.
Lai mācās atdarināt.
Manējam 1,3 mēn. Lielās darīšanas tikai podā, bet mazās
ir gan podā, gan gadās citur, bet ir iestrādājies režīms, ka
no rīta un katru reizi pēc pamošanās pampers ir pilnīgi
sauss.
sākt mācīt var jebkurā vecumā, bet vidējais vecums, kad
bērna nervu sistēma ir gana nobriedusi, lai spētu kontrolēt
izvadfunkcijas, esot pēc 18 mēnešu vecuma. lielākoties visas
prasmes ir apgūtas līdz 24-30 mēnešu vecumam.
protams ka dzīvē var būt dažāda pieredze. man meitai
tagad ir 1gads un 2ned., nu lieku reizēm uz poda, ir arī
rezultāts, bet tas tāpēc ka zinu kad vajag uzlikt. atbildot precīzi uz tavu jautājumu- tad kad bērns var
stabīli pats nosēdēt, tad jau var likt uz podiņa, vnk kad
pamostas bērns ja nav niķīgs uzreiz var uzsēdināt un būs arī
čura iekšā.
Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.
piekrītuUzzini vairāk
vienmēr jāņem vērā, ka čurāšana pēc režīma nav bērna iešana uz poda - tā ir vienkārši vecākiem ērti radīta situācija.
smukina86, sapratne nāks ar laiku. Uzreiz jau nekas nenotiks. Es jau arī tāpat sāku - bija, bija, bet ja nē, tad nē. Bet es parasti centos viņu noturēt uz podiņa ar rotaļlietām, lai kaut ko tomēr atstātu tai podiņā un pasēdētu bišķi ilgāk. Man jau šķiet, ka ja iestrādājas režīms, tad jau ar laiku viss aiziet. Vēl saka, ka viss atkarīgs no tā, vai bērns esot gatavs ko jaunu iemācīties. Piemēram, ja mazais daudz atdarina vecākus, tad esot īstais laiks sēdināt uz podiņa. Es parasti no rītiem, cenšos ar viņu iet uz poda, lai redz, ka arī pieaugušie sēž uz poda. Lai mācās atdarināt.
Es savu dēlu mēģinu likt, sēž neko nesaka, ja sanāk tajā momentā čur, tad pačurā, ja nē, tad nē...bet izpratnes par podiņu vēl nav.
Manējam 1,3 mēn. Lielās darīšanas tikai podā, bet mazās ir gan podā, gan gadās citur, bet ir iestrādājies režīms, ka no rīta un katru reizi pēc pamošanās pampers ir pilnīgi sauss.
sākt mācīt var jebkurā vecumā, bet vidējais vecums, kad bērna nervu sistēma ir gana nobriedusi, lai spētu kontrolēt izvadfunkcijas, esot pēc 18 mēnešu vecuma. lielākoties visas prasmes ir apgūtas līdz 24-30 mēnešu vecumam.
adetola - bet, kad zināt un saprast, kad bērns ir gatavs podiņam?
manam ir 1,4 gadi, vai nebūs par agru likt uz poda?
te jau kaut kur ir šāda diskusija, bet no tās man ir iekopēta adresīte viena, kad tajā atrodamo noklausās tad nav vairs jautājumu.
http://video.komarovskiy.net/shkola-doktora-komarovskogo-doroga-k-gorshku-12-09-2010.html
protams ka dzīvē var būt dažāda pieredze.
man meitai tagad ir 1gads un 2ned., nu lieku reizēm uz poda, ir arī rezultāts, bet tas tāpēc ka zinu kad vajag uzlikt.
atbildot precīzi uz tavu jautājumu- tad kad bērns var stabīli pats nosēdēt, tad jau var likt uz podiņa, vnk kad pamostas bērns ja nav niķīgs uzreiz var uzsēdināt un būs arī čura iekšā.