Vingrosim grūtniecības laikā ar vecmāti Lieni Ceriņu!

Vingrosim grūtniecības laikā ar vecmāti Lieni Ceriņu!

03. Jan 2016, 00:03 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Grūtnieču vingrošana ir speciāli grūtniecēm paredzētu vingrojumu komplekss, kas palīdz sagatavoties dzemdībām ikvienai topošajai māmiņai, neatkarīgi no viņas fiziskās sagatavotības. Vingrojumu komplekss nāk par labu bērniņa iznēsāšanai, un tā ir lieliska profilakse, ja vēlamies izvairīties no bērniņa traumēšanas dzemdībās.

PIESAKIES GRŪTNIEČU VINGROŠANAI ŠEIT->>

Vingrošana ir piemērota arī sievietēm, kas nekad nav nodarbojušās ar sportu, jo visi vingrojumi ir droši grūtniecēm, un vingrošanas nodarbību vadītāja palīdz ikvienai tos apgūt. Māmiņām, kas iepriekš jau nodarbojušās ar sportu, grūtnieču vingrošana nodrošinās harmonisku pieeju dzemdību procesam. Grūtnieču vingrošana attīsta muskuļus, kas piedalās dzemdību procesā. Nodarbību laikā vislielākais akcents ir tieši uz šiem muskuļiem.

Vingrošanu sākt vari jebkurā grūtniecības nedēļā, jo vingrojumi ir absolūti droši ikvienai grūtniecei. Grūtnieču vingrošana sevī ietver vingrojumu kompleksu, kas palīdz nostiprināt mugurkaulu, muskuļus un locītavas. Tas ļauj labāk organismam tikt galā ar slodzi, kas saistīta ar grūtniecību un dzemdībām. Laba fiziskā sagatavotība palīdz tikt galā arī ar iekšējo spriedzi un bailēm, ko rada bažas par dzemdību gaitu.

20140103125908-91584.jpg

Vingrojumu komplekss sastāv no vairākiem pamata cikliem:

1. Vingrojumi mugurkaulam un topošās māmiņas stājas uzlabošanai. Pareiza un skaista stāja ir arī gaidāmā mazļa veselības ķīla, kā arī, ja stāvi pareizi, pareizi norit arī tava grūtniecība, ir vieglāk nest puncīti, mazāk sāp mugura, un arī asinsrite ir labāka. Vingrojumi uzlabo pašsajūtu un noskaņojumu, palīdz cīņā ar depresiju.

2. Strādājam ar vēderpreses muskuļiem. Šie ir speciāli vingrojumi grūtniecēm, tie ir droši veikšanai jebkurā grūtniecības osmā un ļauj nostiprināt muskuļus, kas piedalās dzemdību procesā. Tāpat pievēršam uzmanību arī locītavām, veicam stiepšanās vingrinājumus, strādājam ar vēdera lejasdaļu un gurniem. Grūtniecēm tiek rādīts un stāstīts par visu, ko var un vajag darīt grūtniecības laikā. Pats galvenais ir pareizi kustēties un būt fiziski aktīvai!

3. Liela nozīme ir elpošanai dzemdību procesā, un ir jāprot izdzīvot kontrakciju laiku, lai saprastu, kā rīkoties brīdī, kad mazulītim ir jātiek ārā no māmiņas punča.

4. Vingrinām locītavas un saites! Grūtniecības laikā pieaug slodze uz sievietes organismu, un te talkā var nākt speciāli vingrojumi. īpaši šie vingrojumi būs piemēroti sievietēm, kas pirms grūtniecības tikušas pie kādām kustību aparāta traumām, kā arī sievietēm ar stājas traucējumiem, locītavu funkciju traucējumiem.

Nodarbību laikā topošās māmiņas var apgūt vingrojumu kompleksu, kas palīdz ātri atjaunot ķermeņa izskatu pēc dzemdībām.

Vingrot var jebkurā grūtniecības nedēļā, un, lai to darītu, nav nepieciešama speciāla fiziskā sagatavotība. Individuālā pieeja nodarbībās vingrošanu padara ikvienai grūtniecei drošu!

Vingrosim un gaidīsim mazuļus ar prieku!

Māmiņu Klubs

20131108152216-70705.jpg

Liene Ceriņa iesaka vingrot visām topošajām māmiņām, jo treniņš ir vajadzīgs gan stiprām, gan vājām grūtniecēm. Vājām sievietēm jāstiprina muskulatūra, bet sportistēm jādomā par relaksāciju, jo būtiski ir mācēt atslābināt muskulatūru. Relaksācijas rezultātu var redzēt dzemdībās – ja nav plīsumu, tad dzemdētāja ir mācējusi atslābināties un tas ir palīdzējis.

Kur notiek?

Māmiņu Klubā, Vīlandes ielā 1-2, 1. stāvā, ieeja no Elizabetes ielas

PIESAKIES GRŪTNIEČU VINGROŠANAI ŠEIT->>>

Eksperts