Mācāmies no mājām: 1.diena

Mācāmies no mājām: 1.diena

Iekārtota mācību vieta, izdrukāti mācību materiāli, stundu saraksts, no skolas paņemtas mācību grāmatas un darba burtnīcas- šādi sākās mūsu sagatavošanās pirmajai attālinātās mācīšanās dienai. Gribējās visā ielēkt iekšā daudz straujāk un sākt pildīt uzdevumus jau brīvdienās, bet saprotams, ka arī skolotājiem viss ir jauns un nezināms!

Viss jau būtu labi, ja ikdiena neieviestu savas korekcijas- šodien nepieciešamība būt birojā un laiks, kas jāsadala ikdienā dažādos virzienos. Bet nieks, bērni jau salīdzinoši lieli- 2.un 6.klase un ir sapratuši, kā skolas ikdiena organizējas. 

Šodien pa dienu katrs mēģina tikt galā saviem spēkiem un vakarā pēc darba sāksim nākamo maiņu, kad skaidrošu, kas nesaprotams.

Tagad ikviens no vecākiem, es tai skaitā, varēs izprast, ko nozīmē būt skolotājam, kā paskaidrot mācību vielu. Ja pieaugušajiem ir vieglāk mobilizēties, iedzīvoties jaunos apstākļos, tad bērniem ir sajūta par to,ka skolā ir mācības, bet mājās- atpūta. Tad nu šo nāksies mainīt un ieviest izpratni, ka sākusies attālinātā mācīšanās!

Par laimi darbs Māmiņu Klubā piedāvā attālināto strādāšanu, tādējādi reizē varu būt gan mājās, gan "darbā" ar #strādājebkur, bet arī tas prasa saņemšanos, laika plānošanu, kas skolēniem vēl īsti nav pa spēkam. 

Pašreizējais noskaņojums: pozitīvs; ar cerību, ka nenāksies skolas lietām veltīt visu dienu

Mājas darbu apjoms: mērens, bet ar nepieciešamību vecākiem iesaistīties

Negatīvais: Vēl nav izstrādātas sistēmas, kā organizēt ikdienu, bet pie tā strādāsim un ritmā ieiesim!

Pozitīvais: Vairāki skolotāji iesūtījuši veicamos darbus jau 3 nedēļas uz priekšu, tādējādi katrs pats var organizēt ikdienu, kā izdodas, jo apstākļi ir dažādi un dažāda arī pieeja vajadzīga.

Kristīne, 2 skolēnu mamma

Pastāstiet, kā jums veicas ar #paliecmājās, #strādāmājās, #māciesmājās!