MonacoFit: Pirmajā mēnesī -3.5kg

MonacoFit: Pirmajā mēnesī -3.5kg

01. Jun 19:17 Banija_lv Banija_lv

Viens mēnesis aiz muguras, bet es esmu apņēmības pilna turpināt.

Ja pirmajās nedēļās nedaudz sarežģīta šķita ēdienreižu plānošana un nepieciešamo produktu sagāde, tad tagad jau esmu piešāvusies un vienīgais, kas dažkārt paliek neapēsts, ir banāni, kuri bļodā jau iekrāsojas ar vasaras raibumiem. Bet esmu arī iemācījusies, kā ar šo problēmu, ja to tā var nosaukt, tikt galā, lai nekas nebūtu jāmet ārā. Sagriežu gabaliņos, saldētavā iekšā un - noderēs kādam no brokastu smūtijiem, kas dažkārt pēc programmas pienākas.

Ja pirmajā blogā stāstīju, ka pirmajās dienās pēc programmas uzsākšanas mani piemeklēja "lomkas", jo gribējās bez pārtraukuma ēst, ēst, ēst, un tas bija vienīgais, par ko biju spējīga domāt, tad tagad tādas situācijas mani vairs nepiemeklē. Ok, ja būšu pavisam godīga, pagājušās nedēļas sākumā bija gan. Darba diena bija pieblīvēta, nepārtraukti vajadzēja kustināt smadzenes un domāt, tāpēc pēcpusdienā, ap plkst. 16.00, es biju gatava skriet pa visu biroju, meklējot, vai kāds man nevarētu iedot kaut ko apēst. Bet es pārvarēju sevi un noturējos.

MonacoFit programma man ir iemācījusi:

  • apjaust, cik lielai jābūt ēdienreizes porcijai. Ja kādreiz piekrāvu šķīvi ar ēdienu tā, ka neredz pāri kalnam malu, tad tagad ēdu gluži kā aristokrāte. Un, ja būsim godīgi, nemaz vairāk arī negribās.
  • Iztikt bez saldumiem. Kādreiz roka visu laiku stiepās pēc kādas cukurbumbas, kas uz pāris sekundēm iedod kādu enerģijas lādiņu, bet tagad pa negribās. Šokolāde var stāvēt manā deguna priekšā, stāvēt, stāvēt, bet es pēc tās nealkstu.
  • vēl labāk ieplānot savas ēdienreizes un iepirkšanos. Man šķita, ka jau iepriekš es biju itin meistarīga iepirkšanās plānošana, bet tagad es sev dotu desmit zvaigznes no desmit, jo, ja vien jūs redzētu, kas ir manā pārtikas groziņā - zaļumi ir guvuši virsroku pār saldumiem!
  • neaizmirst par ūdeni. Ik dienu MonafoFit atgādina par nepieciešamību dzert ūdeni, un es to ņemu vērā. Lai vēl vairāk sevi motivētu, esmu telefonā uzinstalējusi aplikāciju, kurā atzīmēju izdzertās ūdens krūzes, un ir tik forši skatīties, kā tuvojos dienas limitam.

Vēl viena interesanta nianse, kuru piefiksēju šonedēļ. Kā ikviena normāla latvieša ģimenē, arī mums ierasts, ka kārtīga ēdienreize nevar būt bez gaļas. Un gaļai jābūt pietiekamos daudzumos. MonacoFit gadījumā gaļas daudzums tiek limitēts. Proti, tas nenozīmē, ka gaļa tiek izslēgta pilnībā (ja sākumā būsi norādījusi, ka nevēlies iekļaut uzturā gaļu, tad tā, protams, netiks iekļauta), taču vienā ēdienreizē nav jāapēd karbonāde divu plaukstu izmērā vai arī piecas kotletes. Tad nu, lūk, es secināju, ka gaļu man nemaz tik ļoti vairs nekārojas. Nē, es neesmu kļuvusi par veģetārieti, taču esmu sapratusi, ka iepriekš to ēdu daudz par daudz.

Kā man ar vingrošanu? Gribu sev pasist pa plecu, jo esmu izlaidusi tikai vienu reizi. Dienā pirms Rīgas maratona nedaudz noraustījos un izlēmu sevi pasaudzēt, jo nedaudz satraucos, vai nākamajā dienā nesāpēs muskuļi un nebūs jāatmet ideja par 21km noskriešanu. Bet tā arī vienīgā reize, kad es atļāvos nevingrot. Visas pārējās reizes esmu godam izpildījusi un arī vairs nešmaucos, dažkārt vingrinājumu skaitu nedaudz samazinot. Un vislabāk manu apņēmību parāda arī rezultāti, jo šķiet, ka mans ķermenis kļuvis ievērojami tvirtāks - vairs nav vēdera, kas karājas pāri bikšu malai.

Uzsākot programmu bija jānorāda, kuras no ķermeņa zonām vēlos visvairāk uztrenēt. Norādīju augšstilbus, vēderu... Ja godīgi, gaidu šīm divām zonām vēl intensīvākus treniņus, jo dibena vingrinājumi šķiet itin bieži, bonusā maniem skriešanas paradumiem un tam, ka katru dienu uz darbu braucu ar velosipēdu, tas ir kļuvis jau pavisam tvirts, bet tās divas promblēmzonas vēl gribētu par kripatiņu uzlabot. OK, ne gluži līdz sešpakai, nē, uz ko tādu neceru, bet zinu, ka var vēl nedaudz labāk nekā ir.

Ja jau runājam par rezultātiem, tad ar to ir jāturpina, jo programma prasa katru dienu bezierunu svēršanos, tāpēc esmu priecīga, ka man mājās ir elektroniskie svari. Un tātad... esat gatavi fanfarām un taurēm. Vakardienas rezultāts rādīja -3,5kg no sākotnējā svara. Būsim gan pavisam godīgi, jo šodien noteikti rezultāts ir par kādiem pārdesmit gramiem sliktāks, jo vakar bija ballīte... dēla bērnudārza izlaidums, tāpēc atļāvos apēst gabaliņu kūkas. Bet, neskatoties uz to, man patīk svaru rādījumi.

Ja vēl nāks nost 2 vai 3 kg, tad būs laime pilnīga.