Šogad apņemšanās kļūt sportiskākai un veselīgākai!

Šogad apņemšanās kļūt sportiskākai un veselīgākai!

Man patīk izaicinājumi. Un tas ir maigi teikts. Te pat nav runa pat derībām, salīdzināšanu vai ko citu, tikai es un mana apņemšanās. Bet par visu pēc kārtas. Neesmu no cilvēkiem, kurš kladzina par saviem mērķiem, idejām, kamēr tās nav iesāktas, lai nesanāk tā, ka tukša muca tālu skan.

Lai gan vienmēr esmu bijusi fiziski aktīva, esmu spēlējusi volejbolu, braukusi ar velo, kāpusi šķēršļu trasēs, peldējusi utt. un ar bērniem arī aktivitātes nepazūd, tomēr apzināti ikdienā līdz ar darba dunas pieaugumu, šis bija zudis. 

Pagājis gads, kopš sports atkal kļuvis par nozīmīgu daļu no ikdienas, tā laikā piedzīvoju gan tik populāro izdegšanu, kad šķita, ka ķermenis vienkārši salūzt, gan kāpumus, gan kritumus. Tad ceļoties no jauna, izejot fizioterapeites vingrošanas kursu, izbaudot masāžas kursu, esmu atpakaļ trasē, ja tā var teikt, un saprotu, ka sports manam ķermenim nepieciešams tik ļoti, lai atbrīvotos no stresa, saspringuma un izlādētu emocijas!

2019.gadā esmu sev apsolījusi, ka katru dienu darīšu ko fiziski aktīvu, jo lielā mērā pie manas izdegšanas bija vainīgs augstais stresa, pienākuma līmenis, kuru nepratu sabalansēt. Līdz šim. Sports palīdzēja atbrīvoties no spriedzes ikdienā, sakārtot galvu, palīdzēja sajust sevi labāk.

Man nepieciešams ritms un rutīna, bet tai pat laikā ar radošu pieskārienu ar iespēju ko pamainīt. Ak, man ne izpatikt :D 

Kāda ir mana nedēļa pašreiz? 

- Pavasari gaidot, nespēju sagaidīt velo sezonas sākšanu, kuru ceru uzsākt šajā nedēļā.

- 3x nedēļā dodos uz Qlab treniņiem, kur treniņa laikā ir gan kardio, gan spēka vingrinājumi visam ķermenim. Patīkamo apvienoju ar lietderīgo, apmeklējot treniņus, kad lielajam puikam ir treniņi Olimpiskajā sporta centrā- stunda treniņā ir pilnīgi pietiekami, lai es izpildītu 35 minūšu programmu un ieskrietu vēl dušā un būtu atpakaļ pakaļ Dariusam. Dienās, kad man ir vairāk laika, uz paklājiņa zāles stūrī izpildu arī vingrinājumus. 

- Katru vakaru guļu uz Pranamat paklājiņa. Un ja kādu vakaru tas neizdodas, tad tiešām fiziski to jūtu un saspringums sakāpj no pleciem līdz pat galvai un deniņiem. Pranamat guļu gan uz muguras, gan augšstilbiem un sēžas daļai. 

- Ikdienā mēģinu, ar uzsvaru uz mēģinu- 5 dienas nedēļā, kad esmu darbā, ēst super veselīgi un sabalansēti un tad jau sestdienas man ir tā saucamās cheat- dienas, kad atļaujos gan kādus kārumus, gan nedaudz palaiskoties. Sev esmu sapratusi,ka šāds režīms man der vislabāk, jo neesmu ierobežota visu laiku, bet periodiski un noteikti uzturu ēdu tādu,kas neliek justies badā, jo esmu no tām, kurām brokastis ir jāpaēd noteikti, tāpat kā pusdienas un vakariņas!

- Mans atklājums ir Sportlex aplikācija, kuru lietoju jau nedēļu pēc Qlab abonementa beigām. Šo aplikāciju un abonementu iegādājos, jo, par laimi, arī mans sporta klubs ir iekļauts šo aplikāciju sarakstā. Tad nu pašreiz izmantoju gan Qlab, gan pārējās iespējas, ko piedāvā klubi, jo, izvērtējot ieguvumus, esmu izvēlējusies PRO abonementu, kur saņemu neierobežotu apmeklējumu skaitu nodarbībām mēnesī+ turklāt klubu un aktivitāšu sarakstā ir iekļautas tādas manas iemīļotākās nodarbības kā EMS Fitness, Breeze Aquabike un pat boulings, kas visu šo PRO abonementa izmantošanu padara daudz izdevīgāku!

- Lietoju vitamīnus: C vitamīnu, magniju, hromu, dzelzi un D vitamīnu. Lietoju šo komplektiņu jau 2 mēnešus, kas palīdzējis izturēt garo ziemu :) 

Kāds ir mans mērķis?

Protams, nomest svaru, jo ziema darījusi savu un 3kg uzkāpuši nemanot (teica Kristīne, kurai garšo paēst), jo arī vielmaiņa palikusi krietni lēnāka.

Justies labāk savā ķermenī, sabalansējot mājas dzīvi, ikdienas aktivitātes, darbu, sportu, jo ja ķermenis būs vesels, arī izskats par to liecinās  :) 

Kristīne

Vecāku skola