Mans izaicinājums pašai sev

Mans izaicinājums pašai sev

10. May 21:53 Banija_lv Banija_lv

Mana nedēļa ar astīti kopā ar MonacoFit ir aiz muguras. Vai bija viegli? Nē, bija jāpasvīst. Vai staigāju ar tukšu vēderu un ar siekalām skatos uz visiem, kas ēd? Nē, dažkārt pat šķita, ka esmu pārēdusies. Vai redzu rezultātus? JĀ!

Lai arī cik aktīva dienu no dienas līdz šim biju, mani svari bija nepielūdzami. Nu, tik nepielūdzami, ka pēdējā laikā tie pārklājās ar putekļu slānīti, jo vienkārši tiem negribēju kāpt virsū. Skaitļi bija nepielūdzami un skarbi. Dažkārt ļāvos izmisumam, dažkārt prātoju, kā uzlabot savus skaitļus, kamēr tie vēl nav sasnieguši pavisam kritiskus ciparus.

Ja runājam par skaitļiem, tad startēju ar  67+kg. Kādam varbūt tas šķiet normāls svars, bet man, kura ir kustīga, kurai patīk skriet, braukt ar velosipēdu, šķita, ka vajag būt mazāk. Ja sasniegtu 62kg, tas būtu ļoti optimāli - svars, ar kuru jutos komfortabli un nebija skrienot jāelso un arī augšstilbi skrienot nenorīvējas jēli. It kā jau 5kg nav daudz, bet jūs paņemiet rokās 5 cukura paciņas! Ir gan neliels svariņš, ne?

Startējam!

Tāpēc priecājos būt par vienu no MonacoFit izaicinājuma dalībniecēm. Lai uzvar mans mežāža spītīgums un es tieku pie sava komfortablā svara!

Pirmie iespaidi par MonacoFit - vislabākie. Sākotnēji ievadu savus parametrus, sistēma aprēķina manu ideālo svaru, tālāk jau atzīmēju, kādu vēlos savu ideālo svaru, vai baroju mazuli ar krūti, un kādus produktus nevēlētos ikdienas uzturā. Kad tas izdarīts, tad.... - aidā, mana jaunā dzīve, es nāku!

Katrai dienai programma uzģenerē ēdienreizes ar receptēm, bet, kas man tīk vislabāk, ir arī vingrojumu programma. Kad ēdienreize notiesāta - atzīmē programmā, ja dodies iepirkties, atzīmē, ka vēlies sagatavot iepirkšanās plānu, un programma to uzģenerēs. Ideāli, meitenes, ideāli! 

Nemaz neesmu tik sportiska

Manas vismīļākās ir dienas, kad paredzēts skriešanas treniņš, jo skriešana man patiesi iet pie sirds, savukārt dienās, kad vingrojumu programma ir garāka, man jānodarbojas ar nelielu laika menedžēšanu un bērnu pierunāšanu, lai viņi mirklī, kad, piemēram, piepumpējos, neizdomātu man apsēsties uz muguras. Ja līdz šim šķita, ka esmu sportiska, tad tagad nākas atzīt, ka pēc treniņiem esmu ar slapju muguru, jo katru vingrinājumu daru ar pilnu atdevu, savukārt pēc vienas reizes, kad pastiprināti tika vingrināti augšstilbi un sēžas muskulatūra, vēl pēc tam divas dienas nevarēju normāli paiet un sāpēja pēcpuse. Trakāk nekā pēc 21km noskriešanas.

Es apzinos, ka pēc 3 mēnešiem man nebūs sešpakas un es nebūšu fitnesa skaistule, taču vēders būs stingrāks un nekarāsies pāri bikšu malai kā uzpūtenis, savukārt augšstilbi pēc katra soļa neturpinās ļumēt vēl diennakti.

Ēdienreižu sagatavošana - izaicinājums

Ja ar sportiņa menedžēšanu tieku galā ideāli, tad ēdienreižu pagatavošana prasa vēl labāku laika plānošanu. Parasti, pārnākot mājās no darba, pagatavoju vakariņas, pārskatu, vai nav vajadzīga iepriekšēja sagatavošanās nākamās dienas brokastīm, un sagatavoju līdzņemšanai pusdienas. Ziniet, teikšu godīgi, ka nekad neesmu ēdusi tik pamatīgas pusdienas kā tagad. Un tiem, kuri baidās, ka šāda tievēšanas programma nozīmē badošanos, varu apstiprināt, ka tā noteikti nav - pēc pusdienām jūtos pat nedaudz pārēdusies, savukārt vakariņas, kuras man parasti ir ap plkst. 19.00, ir tieši laikā - svaigi, viegli un ļoti garšīgi.

Jā, "ļoti garšīgi" varētu būt atslēgvārds visām receptēm, kas iekļautas programmā. Es beidzot esmu iemācījusies vairāk ēst dārzeņus, zaļumus un nepiepildīt savu vēderu ar neskaitāmām kotletēm, pēc kuru apēšanas spiež visas malas. Lielākoties visus ēdienus atzīst par labiem arī mans vīrs un bērni. Un ja ēd bērni, tas vien ir jau "wow" rādītājs.

"Lomkas"

Pirmā diena bija visgrūtākā, jo pamodos un nesapratu, kas notiek - ko ēst, cik ēst. Nācās aprast ar situāciju, savukārt otrajā dienā piedzīvoju "lomkas". Vēders kauca pēc ēdiena, jo bija pieradis, ka tas tiek izstaipīts ar lielām porcijām, ik pa brīdim vēderā tiek iemests kāds našķis. 

Jau trešā diena bija OK, bet tad nāca nedēļas nogale, kad ir pierasts skatoties TV visu laiku ar kaut ko uzpildīt vēderu. Tā parasti tiek apēsti konfekšu kilogrami, vītinātas gaļas iepakojumi. Pietrūka man tas, visvairāk vēders (smadzenes) kauca pēc kaut kā miltaina un cukurota - cepumiņiem, vafelēm, bet es izturēju. Juhū!

Par noraušanos...

Man ir kauns to teikt, bet pagājušajās brīvdienās es pagatavoju siera kūku, jo viesos ieradās ciemiņi. Tas nozīmē, ka biju pieēdusies jau pildījuma gatavošanas laikā vien, nemaz nerunājot par turpmāko. Jutos slikti, slikti, slikti, bet, kas svarīgākais, tas nebija iemesls, lai es "atmestu" dalību programmā. Pēc grēcīgajiem soļiem es turpināju no vietas, kur apstājos. 

Ja pirms tam svars eleganti uzrādīja lejupslīdi, tad kūka vēderā, protams, situāciju pabojāja, taču jau no nākamās dienas atkal sajutos labāk.

Ko es daru reizēs, kad nākas ēst kafejnīcās? Jā, šo gandrīz divu nedēļu laikā man ir nācies ēst ārpus mājas vietā, kur nebūtu skaisti ierasties ar savu griķu un zaļumu kastīti, tāpēc pirms katras šādas reizes iepazinos ar konkrētajā ēdienreizē ieplānoto ēdienu, un mēģināju no ēdienkartes piemeklēt ko atbilstošus. Ziniet, tas nemaz nav tik grūti.

Rezultāti

Rezultāti jau pēc gandrīz divām nedēļām ir lieliski, jo no sākotnējā cipara ir -2kg. Daudz tik īsam laikam, piekritīsiet? Pieļauju domu, ka iemesls šādam rezultātam ir sabalansētāks uzturs un atbilstošas porcijas. Ja pirms tam varēju ēst tā, ka vēderā tiek vienā ēdienreizē gan zupa, gan otrais, un atrodas arī vieta saldajam, tad tagad es arī pēc ēdienreizes jūtos labi un vakarā nejūtos kā pārēdies ronis.

Es turpināšu un, esot mērķtiecīgai un nepadodoties, noteikti sasniegušu arī savu ideālo svaru vai pat ideāli ideālo.

Kādam varbūt 2kg šķiet smieklīgi maz, bet man tas nozīmē to, ka vēderā negriežas bikšu josta un pati jūtos daudz, daudz labāk, neesmu nogurusi.

Mani ieguvumi no MonacoFit programmas šo gandrīz 2 nedēļu laikā:

  • svara kritums;
  • labāka pašsajūta;
  • esmu iemācījusies dzert ūdeni;
  • beidzot manā ēdienkartē ir zaļumi un dārzeņi;
  • esmu apguvusi optimālo ēdienu porciju izmērus;
  • vairāk kustos;
  • ar prieku gaidu vasaru un peldkostīmu sezonu.