ĢIMENES RECEPTE: Gatavojam brokastu granolu

10. Apr 2018, 06:00 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Mēs zinām, ka brokastis ir svarīga ēdienreize un ir svarīgi parūpēties, lai diena sāktos gardi un veselīgi. Tāpēc šajā reizē pagatavosim Brokastu granolu.

Brokastu granola ir mums pazīstamo brokastu pārslu aizvietotājs, kuru var gatavot gan krāsnī, gan uz pannas.

Brokastis gatavos:

20180410013103-75675.jpg

  • Kristīne Virsnīte  - žurnāliste, TV raidījuma Māmiņu klubs vadītāja, 2 bērnu mamma.
  • Katrīna Mame - raksta blogu krustnaglina.lv, kurā dalās ar gardām un neparastām receptēm, pasniedz radošus kulinārijas kursus, audzina dēlu Augustu.

Nepieciešamās sastāvdaļas:

  • Auzu pārslas
  • Saulespuķu sēklas un mandeles (varam izvēlēties arī citus riekstus un sēklas)
  • Rozīnes
  • Bezpiedevu jogurts
  • Kanēlis
  • Mango
  • Kļavu sīrups

Pagatavošana

20180410013005-44126.jpg

Uz pilnīgi tīras, sausas un sakarsētas pannas beram auzu pārslas un lēnām grauzdējam, to pašu darām arī ar riekstiem un sēkliņām, kurus pirms likšanas uz pannas sasmalcinām. Jo smalkāki būs rieksti, jo ātrāk tie pagatavosies.

Kad auzu pārslas ir nedaudz apceptas un rieksti ir nedaudz apgrauzdēti (uzmanām, lai nepiedeg), saberam tos traukā un pievienojam rozīnes un samaisām. Šis ir tas mirklis, kad pievienojam arī nedaudz kanēli.  

Cukurs saldināšanai netiek izmantots. Lai granola būtu saldāka, beigās pievienosim kļavu sīrupu.

Granola ir brīnišķīgs ēdiens, kurā varam izmantot dažādus augļus. Šajā gadījumā izvēlamies mango, kuru sagriežam gabaliņos.

20180410013139-93138.jpg

Nu visu atliek sakārtot trauciņā:

  • Auzu pārslu un riekstu maisījums, virs tā liekam bezpiedevu jogurtu (daudzums pēc pašu ieskatiem), tālāk seko sagrieztie mango gabaliņi, nobeigumā -aptuveni tējkarote kļavu sīrupa.

LABU APETĪTI!

Māmiņu klubs, 2018